Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

National Key Account Manager

  • opolskie
  • Kierownik
  • 10.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Apotex Inc. jest największym producentem leków odtwórczych w Kanadzie, a nasze preparaty są obecne w ponad 115 krajach świata. W Polsce już od ponad 20 lat z sukcesem budujemy zaufanie naszych partnerów, koncentrując się na takich obszarach terapeutycznych jak kardiologia, alergologia, urologia, CNS, neurologia, transplantologia i inne. Aktualnie zatrudniamy ponad 250 pracowników.

    Obecnie, w związku z wolnym wakatem, 
    poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko:

    National Key Account Manager
    teren pracy: cała Polska

    Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/(a) za:

    • Koordynowanie działań podległych KAM
    • Szkolenie  i wsparcie KAM podczas ich pracy
    • Monitorowanie i realizowanie planów sprzedażowych
    • Monitorowanie budżetu promocyjnego
    • Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z właścicielami/koordynatorami największych sieci aptecznych w kraju
    • Udział w konferencjach branżowych

    Kluczowe zadania:

    • Realizacja planów sprzedaży (zakładanych na cykl i rok) we wszystkich grupach produktowych
    • Zarządzanie wyznaczonymi KAM i  w zakresie budowy, wdrożenia oraz kontroli i oceny strategii marketingowych
    • Diagnoza potencjału biznesu oraz wspieranie KAM w realizacji planów sprzedaży, zwłaszcza poprzez współpracę z Kluczowymi Klientami Sieciowymi, a nawet Hurtowymi
    • Zarządzanie podległym zespołem poprzez regularną informację zwrotną, programy rozwojowe, narzędzia coachingowe oraz prowadzenie ocen okresowych
    • Planowanie i kontrola wydatków wspierających sprzedaż (discount, budżet marketingowy) oraz monitorowanie efektywności
    • Prowadzenie: analiz rynku, analiz sytuacji klientów, analiz sprzedaży oraz obserwacja i analiza działań firm konkurencyjnych. Przygotowywanie raportów do regularnych podsumowań i uaktualnień przełożonego
    • Terminowe i staranne sporządzanie i przesyłanie wszelkich wymaganych raportów, zestawień oraz raportowanie codziennej pracy w CRM zgodnie ze standardami raportowania menedżerów

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju w międzynarodowym koncernie farmaceutycznym,
    • Pracę w organizacji ze stabilną pozycją na rynku i rozpoznawalnymi markami
    • Profesjonalne szkolenia,
    • Pełną wyzwań satysfakcjonującą pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Auto służbowe klasy D,
    • Opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego
    • Duży poziom samodzielności

    Zapraszamy kandydatów (-tki), którzy:

    • Są gotowi do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski (min. 4 dni w tygodniu)
    • Posiadają minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w sieciach farmaceutycznych, koniecznie doświadczenie w pracy z kontraktami rocznymi z produktami leczniczymi OTC, wyrobami medycznymi, suplementami diety, Rx INN    
    • Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz potrafią budować relacje z klientami,
    • Potrafią analizować dane, ustalać priorytety oraz planować
    • Entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem inspirują innych
    • Ukończyli studia wyższe
    • Posiadają prawo jazdy kat. B
    • Znają jęz. angielski na poziomie komunikatywnym
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

    Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.