New Business Manager - Developer

  • Warszawa, mazowieckie
  • Niedźwiedzia 29, 02-737 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-09-03
  • Ważna jeszcze 14 dni (do 2019-10-03)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    W Listonic tworzymy aplikacje mobilne, które pomagają oszczędzić czas, pieniądze i prowadzić zdrowszy styl życia milionom użytkowników na całym świecie. Pracujemy w zgranym, 30-osobowym zespole. Jesteśmy znani z najlepiej ocenianej i zarazem najczęściej pobieranej listy zakupów w 45 krajach.
     
    Sprzedajemy reklamy dla firm produkujących jedzenie, napoje, oraz inne produkty, które kupuje się w marketach. W większości jest to praca jednocześnie z klientem bezpośrednim: brand/marketing/media managerowie i z zespołami klienckimi w domach mediowych.
     
    Oferta jest kierowana wąsko: dla marek FMCG/CPG i sieci handlowych i wyróżnia się na rynku. Mamy wiele case studies, silny zespół wspierający, grono zadowolonych i powracających klientów. Prowadzone przez nas kampanie reklamowe bronią się wynikami w Polsce, USA i kilku innych krajach. Potrzeba nam wsparcia w dotarciu do dużych i średnich klientów, głównie w Warszawie.
    New Business Manager - Developer
    Miejsce pracy: Warszawa

    Czym będziesz się zajmował(a):

    • Aktywna sprzedaż do obecnych i nowych klientów.
    • Przygotowywanie ofert, ale też propozycji niestandardowych, długofalowych działań, które wymagają dobrego zrozumienia strategii marketingowych klientów.
    • Utrzymywanie relacji B2B, w tym wizyty u klientów i udział w konferencjach.
    • Budowa nowych relacji z zespołami klienckimi w domach mediowych i z klientami bezpośrednimi.
    • Praca z wewnętrznym działem realizacji kampanii oraz wsparcia sprzedaży.
    • Ofertę, klientów i kampanie reklamowe można zobaczyć na: https://tylkofmcg.pl

    Ważne są dla nas:

    • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku u wydawcy lub w agencji przy sprzedaży powierzchni reklamowych.
    • Znajomość marketingu cyfrowego, rynku mediowego i zasad planowania mediów.
    • Komunikatywność, entuzjazm, aktywność, nastawienie na efekt.
    • Nastawienie na długofalową pracę z klientami.
    • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
    • Wyższe wykształcenie.
    • Znajomość Excela (podstawowe formuły, wykresy, tabele przestawne będą miłym dodatkiem).
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie korespondencji i rozmowy.

    Dodatkowo doceniamy:

    • Znajomość zagadnień analityki internetowej, np. poprzez doświadczenie z Google Analytics.
    • Znajomość programmatic, performance marketingu i specyfiki reklamy mobilnej.
    • Inicjatywę i świeże pomysły, kwestionowanie statusu quo i zadawanie pytań.

    Co oferujemy / Dlaczego warto?:

    • Konkurencyjne wynagrodzenie.
    • Kultura serdeczności, pomocy, dzielenia się wiedzą, kwestionowania statusu quo.
    • Praca dla znanych i cenionych marek.
    • Ciekawe projekty. Jesteśmy postrzegani na rynku, jako firma z którą można robić odważne projekty, dlatego zdarza nam się pracować z bardzo dużymi klientami przy takich rozwiązaniach, których inni nie rozważają.
    • Elastyczne godziny pracy.
    • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.

    CV powinno zawierać klauzulę:

    “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku, o ochronie danych osobowych (Dz .U z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”

    Informujemy, że administratorem danych jest Listonic Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Żeromskiego 46 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcą danych jest serwis Rocket Jobs oraz inne podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych w związku z rekrutacją.