Oferta pracy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

New Business Manager (Lead Generation)

HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

umowa o pracę
9 00012 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
10 00012 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Bydgoszcz

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • ważna jeszcze 19 dni
    do: 07 cze 2022
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest polski producent oświetlenia LED, jedna z najszybciej rozwijających się firm z tej branży w Europie. Duży nacisk stawiają na rozwój najnowszych technologii energooszczędnych oraz systematyczne usprawnianie swojej organizacji. Swoim klientom oferują nie tylko oprawy LEDowe i automatyczne sterowanie oświetleniem, ale przez wszystkim pomoc przy projekcie i uzyskaniu dofinansowania inwestycji.

Zaczynali 14 lat temu jako startup w piwnicy, dzisiaj są ponad 100 osobowym zespołem z nowoczesną halą produkcyjną w Krępicach k. Wrocławia. Ich systematyczny i przemyślany rozwój spowodował potrzebę zatrudnienia osoby na stanowisku Managera Lead Generation, która zepnie działania na wszystkich rynkach, pomiędzy sprzedażą, a marketingiem.

Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, analityka nie jest Ci obca i świetnie odnajdujesz się w działaniach outboundowych by pozyskać klientów B2B, to znak, że powinniśmy porozmawiać!

Twój zakres obowiązków

  • Praca polega na samodzielnym wyszukiwaniu klientów (wykonywaniu połączeń, wysyłaniu e-maili i przeprowadzaniu kwalifikacji potencjalnych klientów w proporcji 20%, zaś w 80% planowaniem, koordynowaniem kampanii mailingowych, cold callingowych pozostałej części podległego zespołu 6 osób)

  • Realizacja wszystkich najważniejszych działań marketingowych w celu pozyskiwania klientów B2B na rynku Polskim, Niemieckim oraz zachodniej Europy.

  • Realizacja bieżących projektów, zarządzanie budżetem i dostarczanie kluczowych wskaźników wydajności

  • Kreowanie nowych rozwiązań, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień prowadzących do optymalizacji, automatyzacji pracy

  • Tworzenie procesów wewnętrznych, adaptowanie i kontrolowanie zgodnie ze standardem PDCA

  • Ścisła współpraca z zespołem marketingu podczas przygotowywania kreacji i komunikacji kampanii oraz działem sprzedaży przy tworzeniu działań outboundowych

  • Rolą koordynatora będzie analiza kosztu pozyskania leada, optymalizacja procesów, wybór i pomoc w przygotowaniu treści, wybór optymalnych ścieżek pozyskania klientów

Podział czasu pracy
20%

Pozyskiwanie i kwalifikacja klientów

80%

Koordynowanie pracy zespołu i kampanii marketingowych

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w obsłudze następujących kanałów do generowania leadów wychodzących: platformy e-mail marketingowe, LinkedIn, cold calling

  • Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu (min. 6 osób)

  • Bardzo ważne są umiejętności analityczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w środowisku B2B

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne) oraz płynny angielski (odpowiedzialność również za kampanie zagraniczne)

  • Umiejętności i swoboda w rozmowach z klientami na poziomie top managementu

  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedaży i prowadzenia rozmów z klientami nastawionych na badanie ich potrzeb / umiejętność aktywnego słuchania

  • Znajomość narzędzi (Woodpecker, hunter.io lub inne narzędzie do maili, Pipedrive CRM) - warunek konieczny

  • Duże rozumienie rynku technicznego i przemysłowego

Pracodawca oferuje

  • Możliwość dołączenia do firmy, w której panują luźne, partnerskie relacje - wszyscy są ze sobą na Ty, a zaangażowanie jest wynagradzane

  • Pracę stacjonarną (Krępice k. Wrocławia) lub pracę zdalną (1 dzień w miesiącu w biurze + 3 dni w kwartale na zebraniu w siedzibie)

  • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach – zaczynasz między 7:00, a 10:00

  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub umowy o pracę

  • Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 12 tys. zł netto przy umowie B2B lub odpowiadająca temu kwota na UoP – 8 tys. zł netto (12 tys. zł brutto)

  • Coroczne podwyżki za realizację targetu i rozwój

  • Benefity w postaci nielimitowanego budżetu na szkolenia związane z rozwojem w branży, Luxmed za 1 zł, dofinansowanie do Karty Sportowej, ubezpieczenie grupowe

  • Zakwaterowanie oraz dieta podczas cokwartalnych zebrań w firmie

  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (laptop, telefon, Asana, Woodpecker, Pipedrive, Bisnode)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • możliwość uzyskania uprawnień

Rekrutacja

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, wideo rozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy z elementami Assessment Center. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.