DGS Poland Sp. z o.o.

NPI Project Manager

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

DGS Poland Sp. z o.o.

Lubieszyńska 59

Szczecin

NPI Project Manager [rekrutacja prowadzona online]

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.

Prywatna opieka medyczna

Domki letniskowe w Danii

Bezpłatne autobusy

Bilety do kina

Imprezy firmowe

Parking samochodowy i rowerowy

Stołówka firmowa

Karta sportowa i siłownia

Dział NPI (Wdrażania Nowych Produktów) to obszar w naszej firmie łączący dział badań i rozwoju (R&D) z produkcją seryjną. Łącznik, którego zadaniem jest zapewnić, aby nowy produkt był gotowy do produkcji, a produkcja przygotowana, aby go wytwarzać. Częścią zespołu są m.in. Kierownicy Projektu, Inżynierowie Procesu, Projektanci Mechanicy, Elektroakustycy, Deweloperzy, czy też doświadczeni Operatorzy.

Dołączając do naszego zespołu:

  • będziesz częścią międzynarodowych zespołów projektowych;
  • nie zaznasz rutyny, a wysokiego poziomu dynamiki i zmian;
  • zaczniesz współpracować przy projektowaniu najnowocześniejszych aparatów słuchowych;
  • poznasz inne zespoły takie jak R&D, Produkcję, Dział Planowania, Logistyki, Technicznego Wsparcia Produkcji, Ciągłego Doskonalenia, Jakości oraz Tworzenia Systemów Produkcyjnych;
  • czeka na Ciebie wiele benefitów m.in prywatna opieka medyczna, domki letniskowe w Danii, imprezy integracyjne, owoce i inne.

Jakich zadań możesz się spodziewać?

  • Wprowadzanie nowych produktów i procesów;
  • prowadzenie dokumentacji projektowej;
  • raportowanie przebiegu kolejnych etapów projektu;
  • optymalizacja procesów wdrożeniowych;
  • zarządzanie portfolio projektów w dziale NPI;
  • transfer wiedzy i umiejętności pomiędzy różnymi częściami organizacji;
  • kooperacja z zespołem R&D;
  • budowanie kompetencji wdrażania produktów i platform.

Jeżeli:

  • masz min. 2-letnie doświadcznie w zarządzaniu projektami (mile widziane w firmie produkcyjnej);
  • posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane techniczne;
  • biegle posługujesz się językiem angielskim (będziesz ściśle współpracował z kierownikami projektów w Danii, Szwecji i Francji);
  • prowadzenie projektów to Twoja pasja, a dodatkowo znane są Ci procesy i systemy produkcyjne;
  • nie jest Ci obca wiedza z zakresu standardów działania PMO;
  • potrafisz dobrze organizować swoją pracę i lubisz być proaktywny;
  • masz wiedzę i doświadczenie techniczne  to będzie to Twój dodatkowy atut;
  • lubisz być samodzielny, ale cenisz sobie pracę w zespole

Wyślij do nas swoje CV w języku angielskim.

Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”


Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

NPI Project Manager [rekrutacja prowadzona online]

Dział NPI (Wdrażania Nowych Produktów) to obszar w naszej firmie łączący dział badań i rozwoju (R&D) z produkcją seryjną. Łącznik, którego zadaniem jest zapewnić, aby nowy produkt był gotowy do produkcji, a produkcja przygotowana, aby go wytwarzać. Częścią zespołu są m.in. Kierownicy Projektu, Inżynierowie Procesu, Projektanci Mechanicy, Elektroakustycy, Deweloperzy, czy też doświadczeni Operatorzy.

Dołączając do naszego zespołu:

  • będziesz częścią międzynarodowych zespołów projektowych;
  • nie zaznasz rutyny, a wysokiego poziomu dynamiki i zmian;
  • zaczniesz współpracować przy projektowaniu najnowocześniejszych aparatów słuchowych;
  • poznasz inne zespoły takie jak R&D, Produkcję, Dział Planowania, Logistyki, Technicznego Wsparcia Produkcji, Ciągłego Doskonalenia, Jakości oraz Tworzenia Systemów Produkcyjnych;
  • czeka na Ciebie wiele benefitów m.in prywatna opieka medyczna, domki letniskowe w Danii, imprezy integracyjne, owoce i inne.

Jakich zadań możesz się spodziewać?

  • Wprowadzanie nowych produktów i procesów;
  • prowadzenie dokumentacji projektowej;
  • raportowanie przebiegu kolejnych etapów projektu;
  • optymalizacja procesów wdrożeniowych;
  • zarządzanie portfolio projektów w dziale NPI;
  • transfer wiedzy i umiejętności pomiędzy różnymi częściami organizacji;
  • kooperacja z zespołem R&D;
  • budowanie kompetencji wdrażania produktów i platform.

Jeżeli:

  • masz min. 2-letnie doświadcznie w zarządzaniu projektami (mile widziane w firmie produkcyjnej);
  • posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane techniczne;
  • biegle posługujesz się językiem angielskim (będziesz ściśle współpracował z kierownikami projektów w Danii, Szwecji i Francji);
  • prowadzenie projektów to Twoja pasja, a dodatkowo znane są Ci procesy i systemy produkcyjne;
  • nie jest Ci obca wiedza z zakresu standardów działania PMO;
  • potrafisz dobrze organizować swoją pracę i lubisz być proaktywny;
  • masz wiedzę i doświadczenie techniczne  to będzie to Twój dodatkowy atut;
  • lubisz być samodzielny, ale cenisz sobie pracę w zespole

Wyślij do nas swoje CV w języku angielskim.

Ogłoszenie archiwalne