Devire

O2C Customer Service Representative with French [rekrutacja prowadzona online]

DevireO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warsaw

    mazowieckie
  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 23 maj 2020
  • Specjalista

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

O2C Customer Service Representative with French [rekrutacja prowadzona online]
Lokalizacja Warsaw

For our Client, new company on the market in SSC sector, we are looking for specialist for positions of  O2C Customer Service Representative with French

Responsibilities: 

  • Effectively process customer orders ensuring priority for urgent orders and positive customer experience
  • Effectively manage all customer disputes to resolve any issues with orders, including completing outbound calls.
  • Effectively analyse all outstanding customer aging to identify collection priorities. Engage with customers by phone or email to prompt collections using market best practices.
  • Support global/regional O2C projects which influence the accurate, efficient & compliant order processing
  • Support the overall O2C Customer Service team by demonstrating flexibility in providing cover for team members and training of new team members
  • Be seen as a “go-to” information resource for O2C Customer Service processing and related queries
  • Support SAP S4/HANA implementation including testing, trainings preparation and delivery

 

Requirements:

  • Min. 3 years’ experience in O2C functions in SAP SD or FI modules
  • Active participation in transition of operations or SAP implementation in O2C area
  • Experience in Start-Up or dynamic environment will be an asset
  • Experience in direct contact with customers: phone, e-mails etc.
  • University degree (or equivalent work experience)
  • Fluency in English and French is a must, other language will be an asset
  • Advance knowledge of MS Excel, Word and PowerPoint
  • Proactive mindset with experience in analysis and problems solving
  • Ability to prioritize and complete key tasks and deliverables

 

Our client is proposing the following benefits:

  • Becoming a part of international brand-new company in SSC sector
  • Great opportunity to develop further in the career
  • Competetive salary
  • Attractive benefit package
This position will be open in July 
opisopisopisopis

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

O2C Customer Service Representative with French [rekrutacja prowadzona online]

For our Client, new company on the market in SSC sector, we are looking for specialist for positions of  O2C Customer Service Representative with French

Responsibilities: 

  • Effectively process customer orders ensuring priority for urgent orders and positive customer experience
  • Effectively manage all customer disputes to resolve any issues with orders, including completing outbound calls.
  • Effectively analyse all outstanding customer aging to identify collection priorities. Engage with customers by phone or email to prompt collections using market best practices.
  • Support global/regional O2C projects which influence the accurate, efficient & compliant order processing
  • Support the overall O2C Customer Service team by demonstrating flexibility in providing cover for team members and training of new team members
  • Be seen as a “go-to” information resource for O2C Customer Service processing and related queries
  • Support SAP S4/HANA implementation including testing, trainings preparation and delivery

 

Requirements:

  • Min. 3 years’ experience in O2C functions in SAP SD or FI modules
  • Active participation in transition of operations or SAP implementation in O2C area
  • Experience in Start-Up or dynamic environment will be an asset
  • Experience in direct contact with customers: phone, e-mails etc.
  • University degree (or equivalent work experience)
  • Fluency in English and French is a must, other language will be an asset
  • Advance knowledge of MS Excel, Word and PowerPoint
  • Proactive mindset with experience in analysis and problems solving
  • Ability to prioritize and complete key tasks and deliverables

 

Our client is proposing the following benefits:

  • Becoming a part of international brand-new company in SSC sector
  • Great opportunity to develop further in the career
  • Competetive salary
  • Attractive benefit package
This position will be open in July 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne