Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Obsługa Administracyjna w Dziale Sprzedaży

F.U.H. SEMACO SP.J.O firmie

F.U.H. SEMACO SP.J.

Osiedle Szkolne 19a

Kraków

Firma SEMACO działa na rynku polskim od września 1990 roku. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, a od września 1999 również producentem i dystrybutorem systemów komputerowych InvenTex CAD/CAM przeznaczonych dla branży odzieżowej, meblowej i tekstylnej. W swej działalności kierujemy się wartościami w dążeniu do kreowania stabilnego środowiska biznesowego. Nasze podejście doceniane jest przez szereg audytorów zewnętrznych co przekłada się na uzyskiwane przez nas certyfikaty takie jak tytuł Przedsiębiorstwo FAIR-PLAY oraz Solidna Firma.
 
Z racji dynamicznej ekspansji na wielu rynkach zarówno w kraju jaki i zagranicą, szukamy kandydata na stanowisko obsługi administracji oraz wsparcia sprzedaży. Jeżeli masz predyspozycje do prac biurowych, a poniżej opisane działania są w sferze Twoich zainteresowań, lubisz pracę z klientem, chcesz się rozwijać, …to mamy interesującą propozycję pracy. Bardziej niż wieloletnie doświadczenie cenimy chęć do działania i uczenia się. Zależy nam na osobach młodych, kreatywnych, z pasją.
Obsługa Administracyjna w Dziale Sprzedaży

Opis stanowiska:

  • Wystawianie i obsługa dokumentów sprzedaży;
  • Prowadzenie dokumentacji magazynowej tj. sporządzanie dokumentów m.in. PZ, WZ itp.;
  • Zakładanie i edycja indeksów magazynowych do przyjmowanych towarów;
  • Prowadzenie rejestrów: dostaw towaru, usług serwisowych itp.;
  • Przygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej;
  • Codzienne wsparcie pracy handlowców oraz działu księgowości;
  • Obsługa połączeń telefonicznych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji magazynowej;
  • Wykształcenie wyższe/średnie techniczne, handlowe lub ekonomiczne;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność.

Dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie w sprzedaży produktów i usług;
  • Predyspozycje logistyczne oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznych;
  • Znajomość zagadnień branży włókienniczo-odzieżowej, szwalniczej;
  • Znajomość obsługi sprzedaży części zamiennych.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz osiąganych wyników;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i podnoszenia umiejętności;
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym;
  • Praca stacjonarna;
  • Pakiet benefitów zdrowotnych i sportowych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Więcej informacji na stronie internetowej:  www.semaco.com.pl oraz www.inventex.eu

Ogłoszenie archiwalne