Obsługa Klienta - biegły język angielski

Manpower Brzeg – Mleczna O firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
top
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna
w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,
w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Account Specialist
Praca Stała
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: OKA/049/OQQ

Opis stanowiska
  • Przygotowywanie, realizowanie i monitorowanie zamówień klientów
  • Praca w zintegrowanym systemie magazynowym
  • Co tygodniowe wizyty serwisowe u klientów / dostawa towarów
  • Obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów jakościowych
  • Bieżące kontakty telefoniczne z klientami firmy oraz dostawcami na całym świecie
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością oddziału
  • Raportowanie do kierownika oddziału
  • Wsparcie w projektach realizowanych przez firmę
Wymagania
  • Doświadczenie nie jest wymagane na tym stanowisku. Liczy się chęć zdobycia doświadczenia, zaangażowanie i duża otwartość :) 
  • Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby, które znają bardzo dobrze język angielski, są praktykującymi kierowcami oraz chcą uczestniczyć w budowaniu nowych struktur.
Oferta
  • Szkolenia wdrożeniowe
  • Finansowene wyjzady służbowe
  • Samochód służbowy - Opel Vivaro
  • Możliwości rozwoju kariery zawodowej
  • Pracę w stabilnym, międzynarodowym koncernie 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie aplikacji.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182)”. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Account SpecialistNumer ref.: OKA/049/OQQ
  • Przygotowywanie, realizowanie i monitorowanie zamówień klientów
  • Praca w zintegrowanym systemie magazynowym
  • Co tygodniowe wizyty serwisowe u klientów / dostawa towarów
  • Obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów jakościowych
  • Bieżące kontakty telefoniczne z klientami firmy oraz dostawcami na całym świecie
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością oddziału
  • Raportowanie do kierownika oddziału
  • Wsparcie w projektach realizowanych przez firmę
  • Doświadczenie nie jest wymagane na tym stanowisku. Liczy się chęć zdobycia doświadczenia, zaangażowanie i duża otwartość :) 
  • Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby, które znają bardzo dobrze język angielski, są praktykującymi kierowcami oraz chcą uczestniczyć w budowaniu nowych struktur.
  • Szkolenia wdrożeniowe
  • Finansowene wyjzady służbowe
  • Samochód służbowy - Opel Vivaro
  • Możliwości rozwoju kariery zawodowej
  • Pracę w stabilnym, międzynarodowym koncernie 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy