Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Obsługa klienta z j. czeskim / rumuńskim / węgierskim

Arche Consulting Sp z o.o.

  • Cieszyn, śląskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
Obsługa Klienta z j. czeskim / rumuńskim / węgierskimNumer ref.: OK/MAS/CI

Obowiązki:

  • bezpośredni kontakt z klientami (telefon i e-mail),
  • nadzór nad realizacją zamówień, w tym współpraca z dostawcami i wewnętrznymi działami,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz dobrych relacji z klientami,
  • stała współpraca z klientem na etapie sprzedaży, realizacji zamówień oraz obsługi posprzedażowej,
  • przygotowanie raportów wewnętrznych.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków (min. B2): czeski/rumuński/węgierski,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B1),
  • doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży – będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, proaktywność w codziennych działaniach,
  • umiejętność pracy w teamie - pomóż innym, a ktoś pomoże Tobie!
  • staranność w wykonywanych obowiązkach oraz duża dbałość o szczegóły.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w przyjaznym środowisku pracy i zgranym zespole,
  • bezpieczną pracę zdalną aż do zakończenia pandemii,
  • wdrożenie na start zapewniające komfort pracy i pewność działania oraz szkolenia doskonalące,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • ciekawy obszar benefitowy (dodatkowe ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne