Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Od Specjalisty do Starszego specjalisty ds. wynagrodzeń w Wydziale Kadr

Centrum e-ZdrowiaO firmie

  • Dubois 5A, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Centrum e-Zdrowia

Dubois 5A

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa płacowa pracowników, w tym w szczególności sporządzanie oraz weryfikacja list płac pod względem poprawności naliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z podziałem na źródła finansowania w tym programy/projekty współfinansowane ze środków pochodzących z UE.

  • Obsługa systemu premiowania i nagradzania pracowników, sporządzanie wniosków premiowych i stosownych list wypłat w tym zakresie.

  • Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń i innych wypłat w NBP.

  • Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników.

  • Obsługa zwolnień lekarskich, rozliczanie zasiłków pracowników.

  • Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.

  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby złożenia wniosku o płatność do systemu SL2014 w zakresie projektów realizowanych w CeZ, w tym.m.in. opracowanie zestawień na podstawie zatwierdzonych list płac oraz opisów kwalifikowalności list płac do wniosku o płatność.

  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS oraz rocznej informacji ZUS IWA.

  • Sporządzanie rocznych deklaracji dla potrzeb Urzędu Skarbowego PIT-11 oraz PIT-4R.

  • Przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych.

  • Wsparcie merytoryczne w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z obsługą systemu PPK.

  • Sporządzanie odpisu oraz obsługa wypłat świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj.: ZUS, US, GUS i PFRON, m.in. w zakresie sprawozdawczości.

  • Sporządzanie miesięcznych zestawień etatów z podziałem na źródła finansowania.

  • Obsługa Programu „Orcom. Kadry i Płace” w zakresie realizowanych zadań.

  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby sprawozdawczości, kontroli, audytu.

  • Udział w opracowywaniu lub opiniowaniu aktów prawnych na stanowisku pracy.

  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę wynikających z rodzaju wykonywanej pracy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (staż pracy) na podobnym stanowisku pracy w JSFP;

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania wynagrodzeń współfinansowanych ze środków pochodzących z UE;

  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych;

  • Znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności MS Excel;

  • Znajomość obsługi programu Płatnik;

  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielność i dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;

  • Dobrą organizację pracy, dokładność, oraz terminowość wykonywania powierzonych obowiązków;

  • Umiejętność podejmowania decyzji;

Mile widziane

  • Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach nieprzewidzianych;

  • Bardzo dobrą organizację pracy własnej oraz samodzielność w działaniu, umiejętność określania priorytetów;

  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

  • Umiejętność pracy zespołowej.

To oferujemy

  • pracę w nowoczesnej firmie informatycznej (również w formie zdalnej)

  • umowę o pracę

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „13-stkę”

  • elastyczną ofertę benefitów

  • pakiety medyczne

  • ubezpieczenia grupowe

  • rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji

  • dofinansowanie wypoczynku dla dzieci

  • bardzo dobrą atmosferę w pracy

  • otoczenie profesjonalnego zespołu

  • dla najlepszych premie uznaniowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • kafeteria MyBenefit

Centrum e-Zdrowia

Dołącz do lidera w dziedzinie e-Zdrowia

Zastanawiasz się co robimy? To dzięki naszym pomysłom i umiejętności wdrażania systemów informacyjnych w obszarze ochrony zdrowia w Polsce mamy szanse na lepsze jutro. Wykorzystując posiadane kompetencje, wiedzę oraz doświadczenie tworzymy innowacyjne rozwiązania w oparciu o najnowocześniejsze technologie.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, którzy nie boją się realizować swoich pomysłów. Stawiamy zarówno na wykwalifikowaną kadrę, jak i osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Twoje zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, wychodzenie z inicjatywą będzie dodatkowym, nagradzanym atutem. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!

Przewiń do profilu firmy

Komentarze naszych pracowników:

„Jestem bardzo mile zaskoczony podejściem działu HR do nowej osoby oraz bardzo zadowolony

z zaangażowania przełożonego jak i zespołu we wdrożenie mojej osoby w powierzone mi zadania”

Marcin P.

„Proces adaptacji jest dostosowany do umiejętności, nie czuję się przytłoczony ilością obowiązków”

Adam D.

„Sprawny onboarding, "wyczuwalna" przyjazna atmosfera i mniejsze napięcie w porównaniu do korporacji.”

Ewa Z.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Życiorys uzupełniony w zakresie informacji dotyczących wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

• w postaci elektronicznej:

o za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected],

o poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

o przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl

(w zakładce: praca),

o za pośrednictwem portalu pracuj.pl

• w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00 184 Warszawa.

Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315

Termin składania dokumentów:

Do 14 lipca 2021 r.