reklama

Praca office administration assistant, zachodniopomorskie

Mamy dla Ciebie 6 ofert
    • Szczecin
    Obowiązki: Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie czynnościami administracyjnymi zespołu liderów oraz koordynowanie jego pracy Prowadzenie ścisłej współpracy z personelem wspierającym w zakresie utworzenia, koordynowania i zabezpieczenia...
    opublikowana: 20 stycznia 2019
    • zachodniopomorskie
    IDEAL CANDIDATE PROFILE: An academic degree (in the relevant field), PhD will be an asset Outstanding communication and organizational skills, particularly with regard to meeting deadlines, structuring workflow processes and prioritizing tasks...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Szczecin
    Główne zadania: samodzielna koordynacja prac związanych z funkcjonowaniem biura organizacja spotkań i obsługa gości współpraca z dostawcami usług zamawianie i zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania biura rozliczanie faktur związanych z...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Szczecin
    Opis stanowiska: sporządzenie analiz i raportów wynikających z realizacji zadań administracja dokumentacją w projekcie (obsługa dokumentacji, weryfikację dokumentacji, harmonogramowanie, przepływ informacji) realizacja zadań związanych z odbiorem...
    opublikowana: 13 stycznia 2019
    • Szczecin
    Zakres obowiązków: prowadzenie procedur administracyjnych związanych z realizacją projektów OZE (energetyki wiatrowej i fotowoltaiki), sporządzanie dokumentacji technicznej, tworzenie wizualizacji instalacji PV, pozyskiwanie i obsługa kontaktów z...
    opublikowana: 11 stycznia 2019
    • Szczecin
    Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji Dbałość o sprawny obieg dokumentacji Zarządzanie korespondencją (w tym odbieranie i opisywanie bieżącej poczty i przesyłek kurierskich) Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i...
    opublikowana: 7 stycznia 2019
reklama