reklama

Praca office assistant, śląskie

Mamy dla Ciebie 22 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Katowice
    Opis stanowiska: Pracownik administracyjny - biurowy. Asystentka Zarządu. Powierzone zadania na proponowanym stanowisku to: Administrowanie: kadr (pracowników), środków trwałych Dbanie o wizerunek firmy, biura ( kultura korespondencji i...
    opublikowana: 29 października 2020
    • Katowice
    Grafton Recruitment jest częścią międzynarodowej grupą rekrutacyjnej obecnej w 57 krajach na świecie. Oferujemy pełen zakres usług dla organizacji z każdego sektora rynku. Do naszego oddziału w Katowicach poszukujemy obecnie osoby, która wesprze...
    opublikowana: 28 października 2020
    • Sosnowiec
    Opis stanowiska: współpraca z pracownikami i partnerami biznesowymi, w tym z Operatorami myjni samochodowych, wprowadzanie zmian oraz aktualizacja baz danych firmy, wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji, wsparcie w przygotowywaniu...
    opublikowana: 28 października 2020
    • Katowice
    Do Twoich zadań będzie należeć między innymi: Obsługa sekretariatu firmy, w tym organizacja oraz obsługa spotkań biznesowych Odbieranie i wysyłanie poczty, odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji e-mail Prowadzenie bieżącej ewidencji...
    opublikowana: 27 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Zadania na stanowisku: opracowanie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) we współpracy Liderami Procesów w oparciu o wymagania prawne oraz wewnętrzne systemowa archiwizacja dokumentów SZJ koordynacja audytów wewnętrznych...
    opublikowana: 26 października 2020
    • Bytom
    Opis stanowiska: logistyczne wsparcie przy planowaniu podróży Zarządu, koordynacja transportu - dojazd do miejsc spotkań (przygotowanie rekomendowanych tras), dostarczanie dokumentów do urzędów, nadzór nad przesyłkami zleconymi, koordynacja...
    opublikowana: 26 października 2020
    • Gliwice
    Opis stanowiska : zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu; prowadzenie akt spraw sądowych; monitorowanie stanu prowadzonych spraw sądowych; edycja dokumentów; dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji; pomoc w przygotowywaniu...
    opublikowana: 26 października 2020
    • Mysłowice
    Twój zakres obowiązków, Zarządzanie biurem,, Wykonywanie tłumaczeń polsko-włoskich,, Organizacja podróży służbowych oraz spotkań,, Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz przepływu informacji,, Zarządzanie korespondencją,, Kontrola...
    opublikowana: 26 października 2020
    • Łaziska Górne
    Do obowiązków Asystentki Zarządu należeć będą: Prowadzenie sekretariatu Rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących Przyjmowanie oraz wystawianie faktur Umawianie i pilnowanie grafiku spotkań ...
    opublikowana: 24 października 2020
    • Żywiec
    Wymagania wykształcenie wyższe, minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość programów MS OFFICE, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,...
    opublikowana: 24 października 2020