reklama

Praca office assistant, małopolskie

Mamy dla Ciebie 35 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Kraków
    Do twoich głównych obowiązków będzie należeć: Obsługa recepcji, odbieranie poczty, rozdysponowanie poczty do odpowiednich osób, przyjmowanie klientów. Archiwizacja dokumentów. Umieszczanie postów na platformach branżowych. Pomoc przy obsłudze...
    opublikowana: 17 listopada 2019
    • Kraków
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: dbanie o sprawną pracę recepcji i wizerunek firmy, profesjonalna obsługa klientów i partnerów firmy, organizacja i obsługa spotkań, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,...
    opublikowana: 17 listopada 2019
    • Kraków
    Obowiązki: Organizacja podróży służbowych oraz częste wyjazdy służbowe, Koordynacja i nadzór obiegu dokumentów importowych, Korespondencja i bezpośrednie kontakty z partnerami biznesowymi, Bezpośrednia współpraca z Prezesem, Dbanie o wizerunek...
    opublikowana: 17 listopada 2019
    • Cholerzyn (pow. krakowski), Kraków
    Główne zadania: bieżące wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach; obsługa sekretariatu; wsparcie marketingu; pomoc w sprawach biurowych w Dziale Technicznym. ...
    opublikowana: 17 listopada 2019
    • Kraków
    You will be responsible for: Guest and clients service Organizing company events/meetings Business travel arrangement and settlement Telephone and correspondence service (also in English) Cooperating with courier services Taking care of...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem ponad 1 000 działek na sprzedaż oraz inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Jako Asystent/ka w Zespole Procesowania Umów będziesz odpowiedzialny/a za: Realizację transakcji (w tym ich weryfikacja), Kompletowanie dokumentacji umożliwiającej uruchomienie transakcji, Kompletowanie i weryfikacja dokumentacji potrzebnej do...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Skawina
    Główne zadania stanowiska to: Prace administracyjne: - przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień wg instrukcji przełożonego - elektroniczna archiwizacja dokumentów - organizacja i rozliczanie podróży służbowych - współorganizowanie eventów...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    YOU WILL BE WORKING ON Ensuring the proper functioning of the office Coordinating of incoming and outgoing correspondence Completing and archiving documentation Managing of orders and supplies Maintaining various register Preparing reports,...
    opublikowana: 15 listopada 2019
    • Kraków
    Do Twoich zadań będzie między innymi należało: wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu obsługa biura:...
    opublikowana: 15 listopada 2019
reklama