reklama

Praca office assistant, Polska

Mamy dla Ciebie 523 ofert
    • Warszawa
    What will I be doing day to day? Take care of the company's image and the office appearance Ensure smooth functioning of the office and handle current administrative matters Contact with company's service providers and suppliers Provide support...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Poznań
    Osoba przez nas zatrudniona będzie odpowiedzialna za: prowadzenie korespondencji e-mailowej w języku polskim i angielskim oraz obsługa bieżących zamówień, opracowywanie ofert, raportów i zestawień prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych w...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Szczecin
    Obowiązki: Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie czynnościami administracyjnymi zespołu liderów oraz koordynowanie jego pracy Prowadzenie ścisłej współpracy z personelem wspierającym w zakresie utworzenia, koordynowania i zabezpieczenia...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: bieżącą obsługę klientów zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi, realizowanie polityki handlowej firmy, uczestnictwo w zagranicznych targach...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Kraków
    Key responsibilities : Complex day-to-day prioritization and management of Outlook calendaring Management of domestic and international travel (including Visas, ground and air transportation, and accommodation) Coordination of logistics beyond...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Mszczonów
    do Twoich obowiązków będzie należało: Budowanie trwałych relacji z Klientem Obsługa systemu magazynowego Przygotowanie dokumentów do przyjęcia i wysyłki towaru do/ z magazynu Obsługa zwrotów towaru, wyjaśnienie niezgodności Rozpatrywanie...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Osoba, która obejmie to stanowisko, będzie blisko współpracować z Managerem i Kierownikami Sprzedaży, a do jej głównych zadań należeć będzie: Przygotowywanie raportów, zestawień, rankingów oraz innych danych na potrzeby przełożonego i kierowników...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji biurowej i archiwizacja dokumentacji. Przygotowywanie raportów na potrzeby działów. Wsparcie dla działu sprzedaży, wprowadzenie danych. Wprowadzanie zamówień do systemu. ...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: opieka administracyjna nad wyznaczonymi pracownikami oraz współpracownikami; współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Rekrutacji; udział w spotkaniach projektowych, prowadzenie notatek, dokumentacji; dbanie o jakość komunikacji...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Katowice
    Miejsce pracy: Katowice Kluczowe obowiązki: organizacja obiegu dokumentów obsługa spraw związanych z zarządzaniem flotą kontrola merytoryczna faktur zakupowych współpraca z podmiotami zewnętrznymi organizacja podróży służbowych przygotowywanie...
    opublikowana: 21 marca 2019
reklama