Oferta pracy

Office & Administration Manager

NEOFONIE POLSKA sp. z o.o.O firmie

3 0007 500 brutto / mies.
  • Tytusa Chałubińskiego 8
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Część etatu
  • Kierownik

NEOFONIE POLSKA sp. z o.o.

Tytusa Chałubińskiego 8

Warszawa

O nas:

Wraz z Neofonie GmbH i Neofonie Mobile GmbH, Neofonie Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Neofonie. Grupa Neofonie, w tym Neofonie Polska, jest jednym z wiodących dostawców usług IT, tworzenia wysokiej jakości rozwiązań internetowych i aplikacji mobilnych na rynku niemieckim. Ponad 200 pracowników w całej Grupie Neofonie opracowuje nowe generacje cyfrowych produktów i rozwiązań.

Jeśli szukasz wyzwań, chciał(a)byś podjąć kolejny krok w Twojej karierze zawodowej, a dodatkowo nie lubisz monotonii i chcesz pracować w międzynarodowym środowisku - ta oferta jest dla Ciebie.

Office & Administration Manager

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za bieżącą obsługę administracyjną i organizacyjną biura w Warszawie 
  • Nadzór nad podstawowymi dokumentami kadrowymi: umowy, lista płac, administracja kadr
  • Współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym m.in. w zakresie rozliczania płac pracowników, raporty GUS 
  • Tworzenie raportów i wystawianie faktur między spółkami Polska/Niemcy
  • Koordynowanie procesów onbaordingowych
  • Wsparcie w procesie rekrutacyjnym
  • Wsparcie przy planowaniu szkoleń i rocznych rozmów pracowniczych
  • Organizacja spotkań integracyjnych (team eventy)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dobrą atmosferę pracy w biurze warszawskim
  • Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, sprzęt komputerowy
  • Koordynacja współpracy z siedzibą firmy w Berlinie

 Twój profil:

  • 3+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Interesujesz się tematyką rekrutacji/HR, a także posiadasz doświadczenie w tej dziedzinie
  • Studia wyższe na kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Psychologii lub podobne
  • Znajomość języka angielskiego biegle w mowie i piśmie
  • Znajomość programów MS Office w szczególności Word i Excel na poziomie bardzo dobrym
  • Posiadasz bardzo dobre zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zaangażowanie, motywacja i pozytywne nastawianie wobec nowych zadań to Twoje atuty
  • Cechuje Cię samodzielność i skrupulatność w działaniu
  • Jesteś osobą zorganizowaną w pracy i lubisz podejmować inicjatywy

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Praca w stałych godzinach lub elastyczne godziny pracy – w zależności od preferencji
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Nabycie cennego doświadczania zawodowego w międzynarodowej, dynamicznej i nowoczesnej firmie
  • Wsparcie przełożonych i zespołu oraz dużą dawkę wiedzy
  • Luźną i swobodną atmosferę pracy każdego dnia - tworzoną przez ludzi z pasją i poczuciem humoru

Brzmi fajnie? Zainteresowana/ny? wejdź na nasza stronę internetową, aby dowiedzieć się o nas więcej:

www.neofonie-mobile.de

W Warszawie znajdziesz nas tutaj:

ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa

Główna siedziba Neofonie znajduje w Berlinie:

Robert-Koch-Platz 4, 10115 Berlin, Niemcy

Prześlij swoje CV z krótkim uzasadnieniem dlaczego to właśnie z Tobą powinniśmy się skontaktować, poprzez przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne