Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1110 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Office Administrator

  • Łódź, Konstantynów Łódzki, łódzkie
  • Asystent
  • 2015-05-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment
    Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

    Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, która poszerza swoje struktury w Łodzi, poszukujemy doświadczonych specjalistów na stanowisko:


    Office Administrator

    Wynagrodzenie: atrakcyjne
    Nr ref.: 15203/ 0 


    Opis stanowiska:

    • Prowadzenie biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania oraz nadzór nad pracą recepcji,
    • Wsparcie dla kierownictwa firmy w zakresie obowiązków sekretarskich i administracyjnych,
    • Koordynacja obiegu i archiwizacji dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
    • Prowadzenie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami i partnerami firmy,
    • Organizowanie podróży służbowych,
    • Przygotowanie pism, raportów i wniosków oraz rozliczanie faktur dotyczących usług,
    • Prowadzenie gospodarki zapasami materiałów biurowych oraz produktów spożywczych,
    • Obsługa pracowniczego systemu benefitów pozapłacowych.


    Wymagania:

    • Doskonała umiejętność organizacji zadań i planowania czasu,
    • Elastyczność i dynamizm w działaniu,
    • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na stanowisku asystenckim,
    • Bardzo wysokie zdolności interpersonalne i łatwość budowania relacji,
    • Umiejętność prowadzenia negocjacji z kontrahentami,
    • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
    • Wysoka kultura osobista,
    • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.


    Oferta obejmuje:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Perspektywy rozwoju oraz udział w interesujących projektach,
    • Praca w nowych strukturach międzynarodowej firmy produkcyjnej,
    • Siedziba firmy w prestiżowej lokalizacji w centrum Łodzi,
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

    Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

    Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting