Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOffice and Financial Administraton Manager
Let's Deliver Sp. z o.o.O firmie
- Sobótki 10BGdańsk, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik
Let's Deliver Sp. z o.o.
Sobótki 10B
Gdańsk
Let’s Deliver jest platformą e-delivery dla klientów biznesowych, która oferuje usługę dostawy przesyłek na żądanie, tego samego dnia. Współpracujemy z ponad 200 klientami biznesowymi w Polsce. Obsługujemy przesyłki w m.in. branży gastronomicznej, cateringowej, spożywczej, czy e-commerce.
Office and Financial Administraton Manager
Do naszego zespołu, poszukujemy odpowiedzialnego Office Managera, o bardzo wysokich umiejętnościach organizacyjnych, sprawnie budującego relacje, z podpartymi doświadczeniem ambicjami do rozwijania się w kierunku zarządzania zespołem.
Obowiązki
- zarządzanie sprawami administracyjnymi firmy i organizacja biura
- tworzenie, wdrażanie i ulepszanie procesów firmowych, w obszarze administracji biurowej i finansowej
- zarządzanie rachunkiem przepływów pieniężnych w firmie (Cash Flow)
- zarządzanie współpracą z dostawcami usług i firmami zew. (m. in. biuro księgowe i kancelaria prawna)
- zarządzanie obiegiem faktur i innych dokumentów księgowych
- kontrola transferów finansowych realizowanych przez firmę
- zarządzanie działaniami windykacyjnymi (wew. i zew.) prowadzonymi przez firmę
- wsparcie w tworzeniu wzorów umów i dokumentów wewnętrznych firmy (OWŚU, regulaminy, umowy handlowe, itp.)
- współpraca z Zarządem Firmy w obszarze optymalizacji wydatków, przygotowania budżetu i raportów finansowych
Wymagania
- kierunkowe wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość)
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w administracji biurowej lub finansowej, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu pracą innych
- dobre umiejętności analityczne i swobodne używanie podstawowych narzędzi (np. arkusz kalkulacyjny)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doskonałe umiejętności organizacyjne i skrupulatność
- wysokie kompetencje i postawa ukierunkowana na szukanie rozwiązań
- elastyczność i efektywność w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
- umiejętność zachowania spokoju, efektywność i profesjonalizm w wymagających rozmowach biznesowych
Oferujemy
- duża autonomia i możliwość realizowania swoich pomysłów
- realny wpływ na organizację pracy w swoim zespole (w tym skład zespołu i procesy operacyjne)
- stałe wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętności
- pracę w zgranym zespole, w firmie o dużych ambicjach
- elastyczny wymiar pracy (godziny rozpoczęcia i liczba godzin w ciągu dnia)
- praca w nowoczesnym środowisku biznesowych, przy wsparciu najlepszych narzędzi (m.in. Google Apps, inEwi, Zoho, Zendesk, fakturownia)
Ogłoszenie archiwalne