Oferta pracy

Office and Financial Administraton Manager

Let's Deliver Sp. z o.o.O firmie

  • Sobótki 10B
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Let's Deliver Sp. z o.o.

Sobótki 10B

Gdańsk

Let’s Deliver jest platformą e-delivery dla klientów biznesowych, która oferuje usługę dostawy przesyłek na żądanie, tego samego dnia. Współpracujemy z ponad 200 klientami biznesowymi w Polsce. Obsługujemy przesyłki w m.in. branży gastronomicznej, cateringowej, spożywczej, czy e-commerce.

Office and Financial Administraton Manager

Do naszego zespołu, poszukujemy odpowiedzialnego Office Managera, o bardzo wysokich umiejętnościach organizacyjnych, sprawnie budującego relacje, z podpartymi doświadczeniem ambicjami do rozwijania się w kierunku zarządzania zespołem.

Obowiązki

  • zarządzanie sprawami administracyjnymi firmy i organizacja biura
  • tworzenie, wdrażanie i ulepszanie procesów firmowych, w obszarze administracji biurowej i finansowej
  • zarządzanie rachunkiem przepływów pieniężnych w firmie (Cash Flow)
  • zarządzanie współpracą z dostawcami usług i firmami zew. (m. in. biuro księgowe i kancelaria prawna)
  • zarządzanie obiegiem faktur i innych dokumentów księgowych
  • kontrola transferów finansowych realizowanych przez firmę
  • zarządzanie działaniami windykacyjnymi (wew. i zew.) prowadzonymi przez firmę
  • wsparcie w tworzeniu wzorów umów i dokumentów wewnętrznych firmy (OWŚU, regulaminy, umowy handlowe, itp.)
  • współpraca z Zarządem Firmy w obszarze optymalizacji wydatków, przygotowania budżetu i raportów finansowych

Wymagania

  • kierunkowe wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość)
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie w administracji biurowej lub finansowej, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu pracą innych 
  • dobre umiejętności analityczne i swobodne używanie podstawowych narzędzi (np. arkusz kalkulacyjny)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i skrupulatność
  • wysokie kompetencje i postawa ukierunkowana na szukanie rozwiązań
  • elastyczność i efektywność w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
  • umiejętność zachowania spokoju, efektywność i profesjonalizm w wymagających rozmowach biznesowych

Oferujemy

  • duża autonomia i możliwość realizowania swoich pomysłów
  • realny wpływ na organizację pracy w swoim zespole (w tym skład zespołu i procesy operacyjne)
  • stałe wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętności
  • pracę w zgranym zespole, w firmie o dużych ambicjach
  • elastyczny wymiar pracy (godziny rozpoczęcia i liczba godzin w ciągu dnia)
  • praca w nowoczesnym środowisku biznesowych, przy wsparciu najlepszych narzędzi (m.in. Google Apps, inEwi, Zoho, Zendesk, fakturownia)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy