Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Nexpertis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47/10 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Office Assistant

NEXPERTIS sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Dmowskiego 12
    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 3 gru 2020
  • Pełny etat, Część etatu
  • Asystent

NEXPERTIS sp. z o.o.

Dmowskiego 12

Gdańsk

NEXPERTIS sp. z o.o.

Nexpertis jest spółką technologiczną skupianą na optymalizacji procesów biznesowych. Wdrażamy systemy z zakresu zarządzania projektami, obiegu dokumentów i intranet. Nexpertis jest partnerem technologicznym i kompetencyjnym Microsoft i WEBCON. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów pozwala nam pracować dla świetnych Klientów.

Zapraszamy na: www.nexpertis.pl

Office Assistant

Miejsce pracy: Gdańsk

Zakres zadań:

  • Profesjonalne prowadzenie biura
  • Organizacja spotkań w firmie i obsługa gości
  • Wsparcie pracy działu Operations
  • Organizacja i rozliczanie podróży służbowych
  • Obsługa obiegu dokumentów, w tym zarządzanie korespondencją, factoring
  • Współpraca z zewnętrznym działem księgowym i prawnym
  • Obsługa bezgotówkowa kart paliwowych
  • Wsparcie w zarządzaniu benefitami
  • Wsparcie działań marketingowych w social mediach
  • Organizacja eventów marketingowych i firmowych

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej ze skrupulatnym prowadzeniem dokumentacji (mile widziane na podobnym stanowisku)
  • Dobra znajomość pakietu Office 365
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoka aparycja i komunikatywność
  • Wysokie zdolności organizacyjne
  • Zaangażowanie i entuzjazm
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją stresu
  • Mile widziana wiedza z zakresu marketingu w social mediach
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B

Za co cenią nas pracownicy

  • Doskonałą atmosferę i bardzo dobre warunki pracy
  • Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia
  • Stabilne warunki zatrudnienia


Nexpertis jest spółką technologiczną skupianą na optymalizacji procesów biznesowych. Wdrażamy systemy z zakresu zarządzania projektami, obiegu dokumentów i intranet. Nexpertis jest partnerem technologicznym i kompetencyjnym Microsoft i WEBCON. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów pozwala nam pracować dla świetnych Klientów.

Zapraszamy na: www.nexpertis.pl

Office Assistant

Zakres zadań:

  • Profesjonalne prowadzenie biura
  • Organizacja spotkań w firmie i obsługa gości
  • Wsparcie pracy działu Operations
  • Organizacja i rozliczanie podróży służbowych
  • Obsługa obiegu dokumentów, w tym zarządzanie korespondencją, factoring
  • Współpraca z zewnętrznym działem księgowym i prawnym
  • Obsługa bezgotówkowa kart paliwowych
  • Wsparcie w zarządzaniu benefitami
  • Wsparcie działań marketingowych w social mediach
  • Organizacja eventów marketingowych i firmowych

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej ze skrupulatnym prowadzeniem dokumentacji (mile widziane na podobnym stanowisku)
  • Dobra znajomość pakietu Office 365
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoka aparycja i komunikatywność
  • Wysokie zdolności organizacyjne
  • Zaangażowanie i entuzjazm
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją stresu
  • Mile widziana wiedza z zakresu marketingu w social mediach
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B

Za co cenią nas pracownicy

  • Doskonałą atmosferę i bardzo dobre warunki pracy
  • Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Ogłoszenie archiwalne