Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Office Assistant

SellerSwitch sp. z o.o.O firmie

SellerSwitch sp. z o.o.

Adres Al. Jana Pawła II 61/10

Warszawa

SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach Marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 
Office Assistant

Szukamy osoby:

  • cechującej się pozytywnym nastawieniem, o bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy;
  • znającej narzędza z ekosystemu Google- Dokumenty, Arkusze, jak również narzędzi Microsoft: Word, Excel, PowerPoint;
  • o proaktywnym nastawieniu, umiejącej identyfikować i rozwiązywać ewentualne problemy;
  • komunikatywnej i odpowiedzialnej
  • wykazującej inicjatywę;

Nie wymagamy dużego doświadczenia, najważniejsza jest gotowość do nauki, rozwoju, poszerzania kompetencji. W przypadku wyższych kwalifikacji, możemy zaproponować start w roli Junior Office Coordinator.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Wsparcie codziennej pracy biura w zakresie zaopatrzenia i czynności administracyjnych
  • Reagowanie na nietypowe zdarzenia, zgłaszanie/ rozwiązywanie drobnych problemów
  • Wsparcie w tworzeniu/ edytowaniu dokumentacji firmowej
  • Wsparcie w zakresie tworzenia i edycji zestawień / Excel
  • Wsparcie managera w ramach dodatkowo zleconych prac

Oferujemy: 

  • Wynagrodzenie powiązane z zakresem obowiązków i Twoimi oczekiwaniami
  • Benefity: Kartę sportową oraz prywatną opiekę medyczną, niezbędne narzędzia pracy (laptop)
  • Możliwość rozwoju w obszarze administracji biurowej jak i awansów
  • Bezpośrednie i codzienne wsparcie Managera w podnoszeniu kwalifikacji i rozwoju
  • Elastyczne godziny i wymiar czasu pracy

Ogłoszenie archiwalne