Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Healthup Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
HealthUp Sp. z o.o.

Office Assistant

HealthUp Sp. z o.o.O firmie

  • Sarmacka 7B
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 28 sty 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

HealthUp Sp. z o.o.

Sarmacka 7B

Warszawa

HealthUp Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą medyczną, zajmującą się produktami w obszarze digital healthcare.  
Nasz flagowy produkt to AioCare.com – system do monitorowania i diagnostyki układu oddechowego. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów podczas badania spirometrycznego, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Office Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

Jako Office Assistant wesprzesz nas w obszarze prowadzenia biura oraz koordynacji spraw administracyjnych. Będziesz też pierwszą linią kontaktu telefonicznego, dlatego  liczymy na Twoją dobrą znajomość j. angielskiego. 

Jakie zadania na Ciebie czekają? 

  • Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencją w firmie (umowy, faktury) 
  • Organizacja i opis dokumentów finansowych oraz ścisła współpraca z biurem rachunkowym i naszym CFO 
  • Wsparcie logistyczne firmy:  zamawianie kurierów i śledzenie przesyłek 
  • Organizacja spotkań i wyjazdów, prowadzenie kalendarza wydarzeń w firmie 
  • Organizacja materiałów biurowych i innych 
  • Wsparcie obsługi zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji 
  • Skanowanie, kserowanie dokumentów 

Czego oczekujemy? 

  • Masz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze biura/księgowości 
  • Mile widziane wykształcenie w kierunku finanse/ekonomia/administracja 
  • Musisz lubić ludzi i pozostawanie w ciągłym kontakcie (mail/telefon/narzędzia on-line) 
  • Twoja cierpliwość jest na wysokim poziomie i łatwo się nie zniechęcasz 
  • Dokładność i sumienność to Twoje wyróżniki 
  • Niezbędny angielski na bardzo dobrym poziomie w mowie i w piśmie (spotkania z zagranicznymi gośćmi, robienie notatek po angielsku) 
  • Cechuje Cię wysokorozwinięta samodyscyplina i umiejętność planowania własnego czasu 
  • Nastawienia na szukanie rozwiązań i dążenie do realizacji celu 
  • Dobrej znajomości pakietów biurowych Office 365/Google Suite 
  • Mile widziana znajomość  on-linowych narzędzi jak Slack/Dropbox 

Co zapewnimy? 

  • Umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony), 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover lub PZU Zdrowie) 
  • Wygodne biuro w  przyjemnej lokalizacji (Sarmacka, Warszawa) 
  • Przyjazną komunikację i atmosferę w pracy 
  • Możliwości rozwoju zawodowego  
  • Dobrej jakości sprzęt do pracy 
  • Pracę od zaraz 


Jesteśmy firmą medyczną, zajmującą się produktami w obszarze digital healthcare.  
Nasz flagowy produkt to AioCare.com – system do monitorowania i diagnostyki układu oddechowego. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów podczas badania spirometrycznego, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Office Assistant

Jako Office Assistant wesprzesz nas w obszarze prowadzenia biura oraz koordynacji spraw administracyjnych. Będziesz też pierwszą linią kontaktu telefonicznego, dlatego  liczymy na Twoją dobrą znajomość j. angielskiego. 

Jakie zadania na Ciebie czekają? 

  • Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencją w firmie (umowy, faktury) 
  • Organizacja i opis dokumentów finansowych oraz ścisła współpraca z biurem rachunkowym i naszym CFO 
  • Wsparcie logistyczne firmy:  zamawianie kurierów i śledzenie przesyłek 
  • Organizacja spotkań i wyjazdów, prowadzenie kalendarza wydarzeń w firmie 
  • Organizacja materiałów biurowych i innych 
  • Wsparcie obsługi zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji 
  • Skanowanie, kserowanie dokumentów 

Czego oczekujemy? 

  • Masz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze biura/księgowości 
  • Mile widziane wykształcenie w kierunku finanse/ekonomia/administracja 
  • Musisz lubić ludzi i pozostawanie w ciągłym kontakcie (mail/telefon/narzędzia on-line) 
  • Twoja cierpliwość jest na wysokim poziomie i łatwo się nie zniechęcasz 
  • Dokładność i sumienność to Twoje wyróżniki 
  • Niezbędny angielski na bardzo dobrym poziomie w mowie i w piśmie (spotkania z zagranicznymi gośćmi, robienie notatek po angielsku) 
  • Cechuje Cię wysokorozwinięta samodyscyplina i umiejętność planowania własnego czasu 
  • Nastawienia na szukanie rozwiązań i dążenie do realizacji celu 
  • Dobrej znajomości pakietów biurowych Office 365/Google Suite 
  • Mile widziana znajomość  on-linowych narzędzi jak Slack/Dropbox 

Co zapewnimy? 

  • Umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony), 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover lub PZU Zdrowie) 
  • Wygodne biuro w  przyjemnej lokalizacji (Sarmacka, Warszawa) 
  • Przyjazną komunikację i atmosferę w pracy 
  • Możliwości rozwoju zawodowego  
  • Dobrej jakości sprzęt do pracy 
  • Pracę od zaraz 

Ogłoszenie archiwalne