Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Healthup Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Office Assistant
HealthUp Sp. z o.o.O firmie
- Sarmacka 7BWarszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 5 dnido: 28 sty 2021
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
HealthUp Sp. z o.o.
Sarmacka 7B
Warszawa
HealthUp Sp. z o.o. Jesteśmy firmą medyczną, zajmującą się produktami w obszarze digital healthcare. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Office Assistant wesprzesz nas w obszarze prowadzenia biura oraz koordynacji spraw administracyjnych. Będziesz też pierwszą linią kontaktu telefonicznego, dlatego liczymy na Twoją dobrą znajomość j. angielskiego. Jakie zadania na Ciebie czekają?
Czego oczekujemy?
Co zapewnimy?
|
Jesteśmy firmą medyczną, zajmującą się produktami w obszarze digital healthcare.
Nasz flagowy produkt to AioCare.com – system do monitorowania i diagnostyki układu oddechowego. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów podczas badania spirometrycznego, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Jako Office Assistant wesprzesz nas w obszarze prowadzenia biura oraz koordynacji spraw administracyjnych. Będziesz też pierwszą linią kontaktu telefonicznego, dlatego liczymy na Twoją dobrą znajomość j. angielskiego.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencją w firmie (umowy, faktury)
- Organizacja i opis dokumentów finansowych oraz ścisła współpraca z biurem rachunkowym i naszym CFO
- Wsparcie logistyczne firmy: zamawianie kurierów i śledzenie przesyłek
- Organizacja spotkań i wyjazdów, prowadzenie kalendarza wydarzeń w firmie
- Organizacja materiałów biurowych i innych
- Wsparcie obsługi zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji
- Skanowanie, kserowanie dokumentów
Czego oczekujemy?
- Masz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze biura/księgowości
- Mile widziane wykształcenie w kierunku finanse/ekonomia/administracja
- Musisz lubić ludzi i pozostawanie w ciągłym kontakcie (mail/telefon/narzędzia on-line)
- Twoja cierpliwość jest na wysokim poziomie i łatwo się nie zniechęcasz
- Dokładność i sumienność to Twoje wyróżniki
- Niezbędny angielski na bardzo dobrym poziomie w mowie i w piśmie (spotkania z zagranicznymi gośćmi, robienie notatek po angielsku)
- Cechuje Cię wysokorozwinięta samodyscyplina i umiejętność planowania własnego czasu
- Nastawienia na szukanie rozwiązań i dążenie do realizacji celu
- Dobrej znajomości pakietów biurowych Office 365/Google Suite
- Mile widziana znajomość on-linowych narzędzi jak Slack/Dropbox
Co zapewnimy?
- Umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover lub PZU Zdrowie)
- Wygodne biuro w przyjemnej lokalizacji (Sarmacka, Warszawa)
- Przyjazną komunikację i atmosferę w pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Dobrej jakości sprzęt do pracy
- Pracę od zaraz
Ogłoszenie archiwalne