RBL

Office Assistant

RBLO firmie

RBL

Warsaw Spire

Warszawa

RBL_ działa na styku fintech i bankowości. To grupa specjalistów, powołana przez Alior Bank, których zadaniem jest eksperymentowanie z nowymi rozwiązaniami i rozwój doświadczeń klientów.

Office Assistant

Zakres odpowiedzialności:

  • zarządzanie biurem RBL_ w Warsaw Spire
  • wsparcie w przygotowaniu i realizacji eventów, organizacja spotkań, prowadzenie kalendarzy i grafików
  • tworzenie raportów, aktualizacji i prezentacji na potrzeby departamentu
  • przyjmowanie i obsługa gości oraz klientów wewnętrznych
  • obsługa przesyłek pocztowych, kurierskich oraz współpraca z dostawcami
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura
  • efektywne wsparcie przełożonych w codziennej pracy  
  • otwieranie i zamykanie biura – praca w określonych godzinach

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wychodzi z własną inicjatywą, jest empatyczna i chętna do pomocy
  • swobodnie rozmawia w języku angielskim
  • bardzo dobrze organizuje pracę swoją i innych, potrafi ustalać priorytety, bierze odpowiedzialność i doprowadza zlecone zadania do końca
  • z łatwością buduje relacje z ludźmi, jest pozytywnie nastawiona do życia

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe, itp.)
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni w centrum miasta

RBL_ działa na styku fintech i bankowości. To grupa specjalistów, powołana przez Alior Bank, których zadaniem jest eksperymentowanie z nowymi rozwiązaniami i rozwój doświadczeń klientów.

Office Assistant

Zakres odpowiedzialności:

  • zarządzanie biurem RBL_ w Warsaw Spire
  • wsparcie w przygotowaniu i realizacji eventów, organizacja spotkań, prowadzenie kalendarzy i grafików
  • tworzenie raportów, aktualizacji i prezentacji na potrzeby departamentu
  • przyjmowanie i obsługa gości oraz klientów wewnętrznych
  • obsługa przesyłek pocztowych, kurierskich oraz współpraca z dostawcami
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura
  • efektywne wsparcie przełożonych w codziennej pracy  
  • otwieranie i zamykanie biura – praca w określonych godzinach

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wychodzi z własną inicjatywą, jest empatyczna i chętna do pomocy
  • swobodnie rozmawia w języku angielskim
  • bardzo dobrze organizuje pracę swoją i innych, potrafi ustalać priorytety, bierze odpowiedzialność i doprowadza zlecone zadania do końca
  • z łatwością buduje relacje z ludźmi, jest pozytywnie nastawiona do życia

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe, itp.)
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni w centrum miasta

Ogłoszenie archiwalne