Oferta pracy

Office/Business Assistant

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Office/Business AssistantNumer ref.: AB/WA2/052021/SG

Zadania:

  • Wsparcie trzech działów w codziennych obowiązkach asystenckich,
  • Zarządzanie kalendarzem pracowników,
  • Organizacja podróży służbowych (krajowych i międzynarodowych),
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
  • Organizacja spotkań biznesowych i webinarów w firmie,
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów.

Oczekiwania:

  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (asystent/ka biura,asyntent/ka zarządu - w międzynarodowym środowisku),
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (B2/C1)
  • MS Office opanowany na wysokim poziomie (Power Point, Excel, Outlook)
  • Zdolności organizacyjne (w odniesieniu do pracy biura i pracy własnej)
  • Samodzielność i zaangażowanie w pracę
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

Oferujemy:

  • Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco,
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku,
  • Zatrudnienie na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość pracy w międzynarodowym zespole,
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki,
  • Miła i spokojna atmosfera pracy,
  • Lokalizacja biura: Włochy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne