LSJ HR GROUP

Office Coordinator - Koordynator ds. Administracji

LSJ HR GROUP O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Police, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 18 maj 2020
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

LSJ HR Group jest agencją rekrutacyjną (nr 4440), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, firmy transportowej kapitału niemieckiego, poszukujemy aktualnie osoby, która wsparłaby na poziomie administracji i koordynacji biura kilkuletni projekt budowy Policach (największej inwestycji w historii polskiego przemysłu).

Office Coordinator - Koordynator ds. Administracji [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]
Miejsce pracy: Police

Zakres działań:

  • Organizacja wejść dla podwykonawców do rafinerii również ze szkoleniami zleconymi przez AZOTY i bycie pierwszym kontaktem dla każdej z tych osób
  • Komunikacja w języku angielskim z klientem i podwykonawcami (np. Nederland, Niemcy, Belgia)
  • Wydawanie zamówień zakupu i przekazów (oficjalna komunikacja z klientem) po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem projektu
  • Segregacja faktur i współpraca z działem księgowości w Niemczech
  • Zamawianie materiałów biurowych
  • Zakup materiałów, osobistych lub maszynowych (dźwigi, podnośniki do wiśni itp.), w razie konieczności
  • Wspieranie całego zespołu
  • Tłumaczenia: dokumentów, szkoleń i spotkań w razie potrzeby itp.
  • Udział w cotygodniowych spotkaniach związanych z budową, jak i innych spotkaniach organizacyjnych
  • Transkrypcja dziennika budowy z języka angielskiego na język polski
  • Kontrola dokumentacji od podwykonawców i przekazanie klientowi

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka niemieckiego będzie zaletą, nie koniecznością
  • Praktyka w administracji lub przy projektach inwestycyjnych od budowy do uruchomienia
  • Dobra znajomość pracy z komputerem (Word, Excel itp.)
  • Elastyczność, umiejętności organizacyjne, umiejętności komunikacyjne, niezawodność

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie z doświadczeniem w logistyce biznesowej przy międzynarodowych projektach inwestycyjnych, w ramach prestiżowego projektu
  • Elastyczność czasu pracy
  • Umowa B2B i  dodatkowo płatny urlop i zasiłek chorobowy (jak na podstawie stałej umowy o pracę).
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, uzależnione od kompetencji: 8500-11500 zł
  • Niezbędne narzędzia pracy, jak: laptop, karta telefoniczna (kredytowa) do celów firmowych

Aplikuj! 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

LSJ HR Group
Szczecin, Celna 1, 3 piętro
Nr licencji: 4440

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

LSJ HR Group jest agencją rekrutacyjną (nr 4440), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, firmy transportowej kapitału niemieckiego, poszukujemy aktualnie osoby, która wsparłaby na poziomie administracji i koordynacji biura kilkuletni projekt budowy Policach (największej inwestycji w historii polskiego przemysłu).

Office Coordinator - Koordynator ds. Administracji [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]Numer ref.: Miejsce pracy: Police

Zakres działań:

  • Organizacja wejść dla podwykonawców do rafinerii również ze szkoleniami zleconymi przez AZOTY i bycie pierwszym kontaktem dla każdej z tych osób
  • Komunikacja w języku angielskim z klientem i podwykonawcami (np. Nederland, Niemcy, Belgia)
  • Wydawanie zamówień zakupu i przekazów (oficjalna komunikacja z klientem) po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem projektu
  • Segregacja faktur i współpraca z działem księgowości w Niemczech
  • Zamawianie materiałów biurowych
  • Zakup materiałów, osobistych lub maszynowych (dźwigi, podnośniki do wiśni itp.), w razie konieczności
  • Wspieranie całego zespołu
  • Tłumaczenia: dokumentów, szkoleń i spotkań w razie potrzeby itp.
  • Udział w cotygodniowych spotkaniach związanych z budową, jak i innych spotkaniach organizacyjnych
  • Transkrypcja dziennika budowy z języka angielskiego na język polski
  • Kontrola dokumentacji od podwykonawców i przekazanie klientowi

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka niemieckiego będzie zaletą, nie koniecznością
  • Praktyka w administracji lub przy projektach inwestycyjnych od budowy do uruchomienia
  • Dobra znajomość pracy z komputerem (Word, Excel itp.)
  • Elastyczność, umiejętności organizacyjne, umiejętności komunikacyjne, niezawodność

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie z doświadczeniem w logistyce biznesowej przy międzynarodowych projektach inwestycyjnych, w ramach prestiżowego projektu
  • Elastyczność czasu pracy
  • Umowa B2B i  dodatkowo płatny urlop i zasiłek chorobowy (jak na podstawie stałej umowy o pracę).
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, uzależnione od kompetencji: 8500-11500 zł
  • Niezbędne narzędzia pracy, jak: laptop, karta telefoniczna (kredytowa) do celów firmowych

Aplikuj! 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

LSJ HR Group
Szczecin, Celna 1, 3 piętro
Nr licencji: 4440

Ogłoszenie archiwalne