Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Reactor Energy z siedzibą w Baranowie przy ul. Budowlanych 1A (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Starszy Specjalista ds. personalnych&finansowych

REACTOR ENERGY sp. z o.o.O firmie

  • Baranowo (pow. poznański; gm. Tarnowo Podgórne), wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

REACTOR ENERGY sp. z o.o.

www.reactor.energy

Misją Reactor Energy jest pomoc w zrównoważeniu zużycia energii na świecie poprzez produkcję baterii litowo-jonowych. Współpracujemy z kilkoma polskimi firmami w branży micro-mobilności w opracowaniu, uruchomieniu i rozwoju rozwiązań elektrycznych. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie, a naszym celem jestem rozszerzyć działalność w innych branżach oraz rozpocząć ekspansję na Europę. 

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. personalnych&finansowych

Miejsce pracy: Baranowo (pow. poznański; gm. Tarnowo Podgórne)

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

Finansowe:

  • Znajomość pakietu Insert (Subiekt)
  • zbieranie i rejestracja faktur kosztowych i zakupowych oraz wstępna predekretacja w programie księgowym
  • wystawianie faktur sprzedażowych (proformy, zaliczkowe i końcowe, korekty), wysyłka faktur do klientów
  • monitoring należności
  • przygotowywanie dokumentów do księgowości
  • przygotowywanie przelewów w banku do autoryzacji
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

HR:

  • rekrutacja (publikowanie ogłoszeń, umawianie spotkań)
  • umowy z pracownikami (przygotowywanie umów, kwestionariuszy itp.)
  • onboarding/offboarding pracowników
  • ewidencjonowanie urlopów, nieobecności, nadgodzin itp.
  • generowanie comiesięczne ewidencji czasu pracowników i dbanie o poprawność ich wypełniania
  • rozliczanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych - przygotowywanie informacji do wypłat dla biura rachunkowego
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Office:

  • dbanie o komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę,  aranżowanie wnętrza biura tak, by praca była przyjemna oraz efektywna 
  • zaopatrzenie biura (art. spożywcze, biurowe itp.)
  • kontakt z dostawcami usług (najem biura, internet itp)
  • korespondencja (wysyłka, prowadzenie książki nadawczej i odbiorczej, odbieranie i  wysyłanie listów i przesyłek)
  • zakupy techniczne (sprzęt IT, drobne wyposażenie, doładowania telefonów itp.)
  • przygotowywanie stanowiska pracy dla nowych pracowników (skrzynka mailowa, sprzęt, itp.)
  • bieżące wsparcie zarządu 
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 letnie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość j. angielskiego mile widziana
  • Otwartość i chęć nauki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się start-upie z możliwością rozwoju zawodowego i współpracy z wieloma departamentami
  • Kartę Multisport


www.reactor.energy

Misją Reactor Energy jest pomoc w zrównoważeniu zużycia energii na świecie poprzez produkcję baterii litowo-jonowych. Współpracujemy z kilkoma polskimi firmami w branży micro-mobilności w opracowaniu, uruchomieniu i rozwoju rozwiązań elektrycznych. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie, a naszym celem jestem rozszerzyć działalność w innych branżach oraz rozpocząć ekspansję na Europę. 

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. personalnych&finansowych

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

Finansowe:

  • Znajomość pakietu Insert (Subiekt)
  • zbieranie i rejestracja faktur kosztowych i zakupowych oraz wstępna predekretacja w programie księgowym
  • wystawianie faktur sprzedażowych (proformy, zaliczkowe i końcowe, korekty), wysyłka faktur do klientów
  • monitoring należności
  • przygotowywanie dokumentów do księgowości
  • przygotowywanie przelewów w banku do autoryzacji
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

HR:

  • rekrutacja (publikowanie ogłoszeń, umawianie spotkań)
  • umowy z pracownikami (przygotowywanie umów, kwestionariuszy itp.)
  • onboarding/offboarding pracowników
  • ewidencjonowanie urlopów, nieobecności, nadgodzin itp.
  • generowanie comiesięczne ewidencji czasu pracowników i dbanie o poprawność ich wypełniania
  • rozliczanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych - przygotowywanie informacji do wypłat dla biura rachunkowego
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Office:

  • dbanie o komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę,  aranżowanie wnętrza biura tak, by praca była przyjemna oraz efektywna 
  • zaopatrzenie biura (art. spożywcze, biurowe itp.)
  • kontakt z dostawcami usług (najem biura, internet itp)
  • korespondencja (wysyłka, prowadzenie książki nadawczej i odbiorczej, odbieranie i  wysyłanie listów i przesyłek)
  • zakupy techniczne (sprzęt IT, drobne wyposażenie, doładowania telefonów itp.)
  • przygotowywanie stanowiska pracy dla nowych pracowników (skrzynka mailowa, sprzęt, itp.)
  • bieżące wsparcie zarządu 
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 letnie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość j. angielskiego mile widziana
  • Otwartość i chęć nauki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się start-upie z możliwością rozwoju zawodowego i współpracy z wieloma departamentami
  • Kartę Multisport

Ogłoszenie archiwalne