Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Office Manager

  • Katowice, śląskie
  • Kierownik
  • 10.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Office Manager
    Miejsce pracy: Katowice

    Opis stanowiska:

    • Weryfikacja delegacji będących w procedurze rozliczeniowej;
    • Zamówienia sprzętu i usług na potrzeby funkcjonowania biura;
    • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNIP;
    • Sporządzanie opisów FV faktur zakupowych i realizacja procesu ich rozliczania.
    • Organizacja spotkań i szkoleń;
    • Weryfikacja dokumentacji związanej z funkcjonowaniem biura w tym m.in.: rozliczanie czasu pracy pracowników, kontrola listy obecności, harmonogramy pracy, faktur kosztowych;
    • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą biura i korespondencji;
    • Wprowadzanie uzgodnionych z Centralą regulacji administracyjnych oraz kontrola ich wykonania;
    • Prowadzenie kalendarza dostępności Dyrektora;
    • Zadania wynikające z pełnionych ról w realizowanych projektach;
    • Inne zadania zlecane przez przełożonego;
    • Koordynacja i planowanie przeprowadzek biurowych, remontów itp.;
    • Zapewnienie zgodności działalności z regulacjami prawnymi, normami, zestawami zaleceń;
    • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych osób (wcześniejsze zgłaszanie zapotrzebowanie na telefon, komputer, dostęp do zasobów sieciowych);
    • Obsługa flotowa aut służbowych, rozliczanie, ewidencje przebiegu pojazdów;
    • Zajmowanie się sprawami związanymi ze stanem technicznym i estetycznym pomieszczeń biurowych oraz bieżące zgłaszanie usterek administratorowi;
    • Bieżące wsparcie pracowników biura w codziennych nieprzewidzianych sytuacjach;
    • Wydawanie oraz przyjmowanie sprzętu od pracowników;
    • Plany Urlopów pracowników biura;
    • Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu sprawnego funkcjonowania biura.

    Wymagania:

    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy jako Office Manager;
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
    • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
    • Biegłe poruszanie się w programach MS Office;
    • Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne (umiejętność zarządzania budżetem, estymacji kosztów, współpraca z dostawcami);
    • Umiejętność oceny sytuacji, posiadanie wiedzy potrzebnej do ustalania priorytetów pracy i niedopuszczenia do konfliktów;
    • Dojrzałość biznesowa, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; zdolności managerskie;
    • Umiejętność współpracy i wykonywania zadań w krótkim czasie;
    • Umiejętność komunikacji między różnymi działami i obszarami biznesu;
    • Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

     Oferujemy:

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
    • Przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego;
    • Praca w centrum Katowic.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.