Oferta pracy

Administratorem Twoich danych osobowych jest Igepą Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Siwka 11 , e-mail: [email protected]

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzania rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Igepą Polska Spółka z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Igepa Polska

Office Manager

Igepa PolskaO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 18 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

IGEPA Polska jest częścią IGEPA Group - europejskiego lidera w dystrybucji papieru i materiałów do produkcji reklam. W Polsce działamy od ponad 20 lat i w tym czasie zbudowaliśmy stabilną pozycję rynkową. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Kraków

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura:

  • prowadzenie kalendarza spotkań,
  • nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,
  • kompleksowe planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • dbanie o zaopatrzenie biura, składanie zamówień.
  • kontakty z dostawcami usług oraz urządzeń i artykułów biurowych,
  • koordynacja korespondencji,
  • dystrybucja poczty,
  • rezerwacja biletów i hoteli w przypadku delegacji,
  • przygotowywanie miejsc i narzędzi do pracy dla nowych pracowników;
  • organizacja spotkań firmowych
  • wsparcie zarządu w prowadzonych projektach,

Poszukujemy osoby, która posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu biurem. Dalsze cechy idealnego kandydata to:

  • umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej również pod presją czasu,
  • posiadanie zdolności organizacyjnych i analitycznych,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania najwyższych standardów pracy
  • znajomość języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • pakiet szkoleń wdrożeniowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnie zarządzanej i dynamicznie rosnącej firmie,
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • karta medyczna w Medicover
  • możliwość zgłoszenia się do ubezpieczenia grupowego na życie.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych używając przycisku Aplikuj dostępną pod ogłoszeniem.

 

IGEPA Polska jest częścią IGEPA Group - europejskiego lidera w dystrybucji papieru i materiałów do produkcji reklam. W Polsce działamy od ponad 20 lat i w tym czasie zbudowaliśmy stabilną pozycję rynkową. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura:

  • prowadzenie kalendarza spotkań,
  • nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,
  • kompleksowe planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • dbanie o zaopatrzenie biura, składanie zamówień.
  • kontakty z dostawcami usług oraz urządzeń i artykułów biurowych,
  • koordynacja korespondencji,
  • dystrybucja poczty,
  • rezerwacja biletów i hoteli w przypadku delegacji,
  • przygotowywanie miejsc i narzędzi do pracy dla nowych pracowników;
  • organizacja spotkań firmowych
  • wsparcie zarządu w prowadzonych projektach,

Poszukujemy osoby, która posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu biurem. Dalsze cechy idealnego kandydata to:

  • umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej również pod presją czasu,
  • posiadanie zdolności organizacyjnych i analitycznych,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania najwyższych standardów pracy
  • znajomość języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • pakiet szkoleń wdrożeniowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnie zarządzanej i dynamicznie rosnącej firmie,
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • karta medyczna w Medicover
  • możliwość zgłoszenia się do ubezpieczenia grupowego na życie.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych używając przycisku Aplikuj dostępną pod ogłoszeniem.

 

Ogłoszenie archiwalne