Oferta pracy

Office Manager

Grafton RecruitmentO firmie

8 0009 000 brutto / mies.
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Office ManagerNumer ref.: 6-1-61290/P 1
W chwili obecnej dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, która prężnie rozwija swoje Krakowskie biuro poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera. Osoba na tym stanowisku bedzie odpowiadała za zarządzanie administracją jednostki.
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad obiegiem umów, wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji w celu zapewnienia pełnej zgodności z procedurami firmy oraz z lokalnymi przepisami.
  • Zapewnienie zgodności procesów w firmie z regulacjami prawnymi.
  • Przygotowywanie okresowych raportów finansowych oraz analiza bieżących kosztów jednostki.
  • Zarządzanie bieżącymi rachunkami bankowymi i kartami debetowymi, dokonywanie płatności bankowych.
  • Zapewnienie płynności transakcji finansowych biura (zgodnie z harmonogramem).
  • Utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami oraz pozostałymi działami firmy.
  • Zapewnienie prawidłowego wdrażania procedur (finansowych i administracyjnych) zgodnie z polityką firmy.
  • Zarządzanie ubezpieczeniami.
  • Zarządzanie i kontrola zadań zespołu odpowiedzialnego za administrację biura.
  • Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych imprez i wydarzeń firmowych.
  • Bieżąca współpraca z zarządcą obiektu biurowego.
  • Przeglądanie i przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów dla Zarządu
  • Wsparcie dyrektora biura przy projektach, planowaniu podróży służbowych, spotkań biznesowych itp.
  • Wspieranie dodatkowych projektów związanych z działalnością biura.
Wymagania
  • 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Office Managera lub podobnej roli.
  • Doświadczenie w zarządzaniu administracją w organizacji i zarządzaniu ludźmi.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Wysoki poziom samodzielności.
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku
  • Umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Wyższe wykształcenie.
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne.
  • Biegłość w pracy z programami biurowymi: Excel, Power Point, Word.
Korzyści
  • stabilne zatrudnienie
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • szeroki pakiet benefitów
  • szkolenia w Polsce i zagranicą
  • elastyczne godziny pracy
  • bonus roczny
  • dodatkowe dni wolnego

Agencja zatrudnienia numer 812.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne