Oferta pracy

Office Manager

Alma S.A.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Część etatu
  • Menedżer
Office Manager ½ etatu

Opis stanowiska, zadania:

  • kompleksowa obsługa i prowadzenie biura i sekretariatu biura,
  • przyjmowanie i zarządzanie korespondencją firmową oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • dbałość o wizerunek firmy (w relacji z klientami, partnerami),
  • zarządzanie przestrzenią biurową
  • koordynacja i organizacja spotkań klienckich
  • archiwizacja dokumentacji firmowej,
  • redagowanie pism oraz przygotowanie prezentacji i innych materiałów (w języku polskim oraz angielskim),
  • organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych dla Pracowników firmy,
  • organizacja spotkań,
  • realizacja zadań zleconych przez Zarząd,
  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu i wspieranie ich w realizacji wybranych zadań.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność, rzetelność, skrupulatność,
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • dobra znajomość języka angielskiego,

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
  • świetną atmosferę pracy,
  • pracę w bardzo doświadczonym zespole,
  • możliwość udziału w rozwoju innowacyjnej firmy technologicznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy