Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOffice Manager
SKF Polska S.A.O firmie
- Nieszawska 15, Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
SKF Polska S.A.
Nieszawska 15
Poznań
SKF jest wiodącym dostawcą technologii w skali globalnej od roku 1907. Naszą mocną stroną jest zdolność do stałego rozwijania nowych technologii – a następnie wykorzystywanie ich do tworzenia produktów zapewniających naszym klientom przewagę konkurencyjną.
Osiągamy to łącząc doświadczenie praktyczne zdobyte w ponad 40 różnych branżach przemysłu z wiedzą na temat wszystkich platform technologicznych SKF: łożysk i ich zespołów, uszczelnień, mechatroniki, usług i systemów smarowania. Jesli chcesz dowiedzieć się więcej o SKF Polska S.A. zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu:
Osiągamy to łącząc doświadczenie praktyczne zdobyte w ponad 40 różnych branżach przemysłu z wiedzą na temat wszystkich platform technologicznych SKF: łożysk i ich zespołów, uszczelnień, mechatroniki, usług i systemów smarowania. Jesli chcesz dowiedzieć się więcej o SKF Polska S.A. zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu:
Office Manager
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie: wyższe, mile widziane w zakresie prawnym, administracyjnym, ekonomicznym, zarządzania
- Doświadczenie: w pracy o podobnym zakresie obowiązków min. 2 lata
- Cechy osobowe:
- komunikatywność
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- dokładność, skrupulatność
- zaangażowanie i elastyczność
- predyspozycje i zainteresowanie kwestiami prawnymi, korporacyjnymi
- odporność na stres
- wysoka etyka pracy
- Język angielski: znajomość w stopniu zaawansowanym, pozwalająca na codzienną pracę - wymaganie obligatoryjne
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, Power Point
- Pożądane prawo jazdy kategorii B
Zakres obowiązków:
- Organizacja i koordynacja spraw administracyjno-biurowych Spółek SKF w Poznaniu
- Codzienna współpraca z Zarządem i przygotowywanie dokumentacji (protokołów) zgodnie z wytycznymi Zarządu, Rady Nadzorczej oraz radców prawnych.
- Nadzór nad aktualnością lokalnych polityk na bazie polityk Grupy SKF
- Organizacja przepływu dokumentów prawnych, istotnych informacji dotyczących działalności Spółek, w tym ich dystrybucja i archiwizacja
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek pocztowych i kurierskich
- Tłumaczenia „z” i „na” język angielski
- Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- Organizacja eventów firmowych
- Front office dla Spółek
- Zarządzanie, nadzór nad wyposażeniem i utrzymaniem biur oraz sal konferencyjnych
- Pomoc w obsłudze podróży służbowych
- Pomoc w organizacji pobytu gości przyjeżdżających do Spółek
- Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów, m.in. biurowych, w ramach bieżącej działalności Spółek
- Wsparcie aktywności Employer Branding, Corporate Social Responsibility
- Zarządzanie Share Point
Oferujemy:
- Benefit MultiSport.
- Opieka medyczna Medicover.
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Premia regulaminowa do 10% kwoty wynagrodzenia brutto / miesiąc.
- Dofinansowanie wakacji letnich i zimowych z funduszu socjalnego
Jesteś zainteresowany/a?
Wyślij do nas swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ znajdującego się poniżej.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Ogłoszenie archiwalne