Oferta pracy

Office Manager

SKF Polska S.A.O firmie

SKF Polska S.A.

Nieszawska 15

Poznań

SKF jest wiodącym dostawcą technologii w skali globalnej od roku 1907. Naszą mocną stroną jest zdolność do stałego rozwijania nowych technologii – a następnie wykorzystywanie ich do tworzenia produktów zapewniających naszym klientom przewagę konkurencyjną.

Osiągamy to łącząc doświadczenie praktyczne zdobyte w ponad 40 różnych branżach przemysłu z wiedzą na temat wszystkich platform technologicznych SKF: łożysk i ich zespołów, uszczelnień, mechatroniki, usług i systemów smarowania. Jesli chcesz dowiedzieć się więcej o SKF Polska S.A. zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu:

Office Manager

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe, mile widziane w zakresie prawnym, administracyjnym, ekonomicznym, zarządzania
  • Doświadczenie: w pracy o podobnym zakresie obowiązków min. 2 lata
  • Cechy osobowe:
    • komunikatywność
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • dokładność, skrupulatność
    • zaangażowanie i elastyczność
    • predyspozycje i zainteresowanie kwestiami prawnymi, korporacyjnymi
    • odporność na stres
    • wysoka etyka pracy
  • Język angielski: znajomość w stopniu zaawansowanym, pozwalająca na codzienną pracę - wymaganie obligatoryjne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, Power Point
  • Pożądane prawo jazdy kategorii B

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i koordynacja spraw administracyjno-biurowych Spółek SKF w Poznaniu
  • Codzienna współpraca z Zarządem i przygotowywanie dokumentacji (protokołów) zgodnie z wytycznymi Zarządu, Rady Nadzorczej oraz radców prawnych.
  • Nadzór nad aktualnością lokalnych polityk na bazie polityk Grupy SKF
  • Organizacja przepływu dokumentów prawnych, istotnych informacji dotyczących działalności Spółek, w tym ich dystrybucja i archiwizacja
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek pocztowych i kurierskich
  • Tłumaczenia „z” i „na” język angielski
  • Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Organizacja eventów firmowych
  • Front office dla Spółek
  • Zarządzanie, nadzór nad wyposażeniem i utrzymaniem biur oraz sal konferencyjnych
  • Pomoc w obsłudze podróży służbowych
  • Pomoc w organizacji pobytu gości przyjeżdżających do Spółek
  • Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów, m.in. biurowych, w ramach bieżącej działalności Spółek
  • Wsparcie aktywności Employer Branding, Corporate Social Responsibility
  • Zarządzanie Share Point
Oferujemy:

  • Benefit MultiSport.
  • Opieka medyczna Medicover.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Premia regulaminowa do 10% kwoty wynagrodzenia brutto / miesiąc.
  • Dofinansowanie wakacji letnich i zimowych z funduszu socjalnego

Jesteś zainteresowany/a?

Wyślij do nas swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ znajdującego się poniżej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy