Ta oferta pracy jest nieaktualna od 261 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Office Manager

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 02.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Międzynarodowa firma handlowa
    GASA GROUP  
    poszukuje kandydata na stanowisko:

    Office Manager – Kierownik ds. procesów posprzedażowych z j. angielskim

    Miejsce pracy: Poznań

    Opis stanowiska:

    • Organizacja, realizacja i nadzór nad procesami posprzedażowymi
    • Zarządzanie procesem administracji, małej księgowości, logistyki i opakowań
    • Zbudowanie małego i wydajnego zespołu w oparciu o przedstawione cele
    • Ciągłe doskonalenie procesów i wdrażanie procedur i instrukcji
    • Ścisła współpraca z działem handlowym i innymi komórkami firmy
    • Cykliczne przygotowywanie określonych raportów

    Wymagania:

    • Doświadczenie (minimum 1 rok) na podobnym stanowisku
    • Mile widziane doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
    • Samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność za powierzone zadania
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, B2/C1
    • Biegła obsługa komputera (pakiet Office, Internet)
    • Kreatywność, entuzjazm i samodzielność w działaniu
    • Zorientowanie na realizację celów, umiejętność ustalania priorytetów
    • Prawo jazdy kat. B
    • Umiejętność pracy w zespole, cechy przywódcze.
    • Dokładność, skrupulatność, rzetelność, terminowość,
    • Umiejętność pracy pod presją czasu.

    Oferujemy:

    • Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej firmie
    • Pracę z największymi sieciami handlowymi w Polsce
    • Odpowiedzialne zadania
    • Pracę w młodym zespole
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Umowę o pracę
    • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy na stanowisku
    • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym klimatyzowanym biurowcu z restauracją

    Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku  „Aplikuj"

    Deadline for Application: September 30th 2017