Office Manager

Grafton Recruitment

8 00010 000 brutto / mies.
  • Warsaw

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Office ManagerNumer ref.: 3-1-64493
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży IT (rozwiązania chmurowe dla finansów), poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Office Manager

Office Manager jest kluczowym członkiem polskiego zespołu HR i Global Office, którego praca ma kluczowy wpływ na zaangażowanie wszystkich pracowników firmy. Osoba ta będzie odpowiedzialna za warszawskie biuro, a także pomagać będzie rozwijać i wspierać inicjatywy firmy, mające na celu poprawę kultury korporacyjnej i stworzenie „Great Place to Work”.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwośćią dalszego bezpośredniego zatrudnienia przez firmę.

Zadania na tym stanowisku to między innymi:
  • zarządzanie codzienną pracą biura (planowanie, przestrzeni, zarządzanie korespondencją, kontakt z administracją budynku).
  • Kontakty z dostawcami i zarządzanie budżetem związanymi z operacjami biurowymi (np. usługi sprzątania, zakupy biurowe etc.)
  • planowanie eventów dla zespołów, dla kadry kierowniczej wsparcie dla globalnych wydarzeń dla pracowników
  • udział w projektach Employer Brandingowych polegających na stworzeniu programu „Great Place to Work“
  • sprawna i przyjazna komunikacja z pracownikami
  • zadania z obszaru Facility Managementu
Wymagania
Wymagania:
  • doświadczenie na stanowisku Office Managera min 2-3 lata
  • biegła znajomość języka angielskiego – min. C1 , rosyjski będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane doświadczenie i zainteresowanie obszarem HR i EB
  • doskonała znajomość MS Office
  • umiejętność zarządzania czasem, umiejętności interpersonalne
  • samodzielność w działaniu
Korzyści
  • ubezpieczenie medyczne- ubezpieczenie na życie
  • pakiet Sodexo
  • Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne