Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOffice Manager
Grafton Recruitment
8 000–10 000 zł brutto / mies.
Warsaw
mazowieckie- ogłoszenie wygasło rok temu
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
- rekrutacja zdalna
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Office ManagerNumer ref.: 3-1-64493
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży IT (rozwiązania chmurowe dla finansów), poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Manager
Office Manager jest kluczowym członkiem polskiego zespołu HR i Global Office, którego praca ma kluczowy wpływ na zaangażowanie wszystkich pracowników firmy. Osoba ta będzie odpowiedzialna za warszawskie biuro, a także pomagać będzie rozwijać i wspierać inicjatywy firmy, mające na celu poprawę kultury korporacyjnej i stworzenie „Great Place to Work”.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwośćią dalszego bezpośredniego zatrudnienia przez firmę.
Zadania na tym stanowisku to między innymi:
Office Manager
Office Manager jest kluczowym członkiem polskiego zespołu HR i Global Office, którego praca ma kluczowy wpływ na zaangażowanie wszystkich pracowników firmy. Osoba ta będzie odpowiedzialna za warszawskie biuro, a także pomagać będzie rozwijać i wspierać inicjatywy firmy, mające na celu poprawę kultury korporacyjnej i stworzenie „Great Place to Work”.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwośćią dalszego bezpośredniego zatrudnienia przez firmę.
Zadania na tym stanowisku to między innymi:
- zarządzanie codzienną pracą biura (planowanie, przestrzeni, zarządzanie korespondencją, kontakt z administracją budynku).
- Kontakty z dostawcami i zarządzanie budżetem związanymi z operacjami biurowymi (np. usługi sprzątania, zakupy biurowe etc.)
- planowanie eventów dla zespołów, dla kadry kierowniczej wsparcie dla globalnych wydarzeń dla pracowników
- udział w projektach Employer Brandingowych polegających na stworzeniu programu „Great Place to Work“
- sprawna i przyjazna komunikacja z pracownikami
- zadania z obszaru Facility Managementu
Wymagania
Wymagania:
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku Office Managera min 2-3 lata
- biegła znajomość języka angielskiego – min. C1 , rosyjski będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie i zainteresowanie obszarem HR i EB
- doskonała znajomość MS Office
- umiejętność zarządzania czasem, umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Korzyści
- ubezpieczenie medyczne- ubezpieczenie na życie
- pakiet Sodexo
- Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Ogłoszenie archiwalne