Oferta pracy

Office Manager

OneMeterO firmie

OneMeter

Solec

Warszawa

OneMeter jest dynamicznie rosnącą polską spółką, która opracowała i sprzedaje urządzenia do monitoringu energii elektrycznej.
Nasze rozwiązanie zyskuje coraz większe uznanie wśród klientów zainteresowanych tematyką smart home oraz IoT (Internetu Rzeczy). OneMeter jest również co raz częściej wybieranym rozwiązaniem wśród użytkowników i instalatorów fotowoltaiki.

Oprócz działań związanych ze sprzedażą obecnego produktu oraz jego aktualizacjami, realizujemy także projekt unijny z pomocą dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, którego celem jest wytworzenie systemu OneMeter 2.0 - inteligentnego miernika przepływu energii elektrycznej oraz jego implementacja na rynki zagraniczne (m.in. Niemcy).

Obecnie nasz zespół liczy niecałe 20 osób, z czego większość to pracownicy badawczo-rozwojowi (np. programiści).

Biuro zlokalizowane jest w przytulnym lokalu w jednym z budynków na warszawskim Solcu (niedaleko Torwaru i Rozbratu).

Office Manager

Do obowiązków Office Managera należeć będą:

  • Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym,
  • Rozliczanie wniosków o dofinansowanie unijne w systemie SL2014 (mile widziane wcześniejsze doświadczenie w tym lub podobnym zakresie),
  • Współpraca z księgową, 
  • Wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Wsparcie przy bieżącej obsłudze zamówień,
  • Przygotowywanie umów, aneksów, porozumień,
  • Przygotowywanie rozliczeń/raportów na potrzeby Zarządu,
  • Dbanie o zaopatrzenie biura, składanie zamówień.

Czego wymagamy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • Systematyczności i skrupulatności,
  • Dynamiczności w działaniu i pozytywnego nastawienia do rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (w zespole mamy kilka osób spoza Polski),
  • Zorientowania na rozwiązywanie problemów.

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowany przez pracownika typ umowy,
  • Pracę w młodym i zgranym zespole (większość zespołu ma ok. 30 lat),
  • Rozwój własnych kompetencji poprzez realizację ciekawych zadań,
  • Wypłaty wynagrodzenia zawsze na czas,
  • Wsparcie ze strony członków zespołu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Dogodną lokalizację na Powiślu/Solcu,
  • Wspólną, pyszną kawę z rana.

W biurze znajdują się dwie łazienki (w tym jedna z prysznicem), dobrze wyposażona kuchnia z ekspresem do kawy, balkon, klimatyzator. Lokal znajduje się na 4 piętrze - dostępna jest winda. Pracownik do pracy dostanie telefon służbowy oraz laptopa.
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś stać się częścią naszego zespołu, zachęcamy do wysłania CV!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy