Oferta pracy

Office Manager

MORE GROWTH sp. z o.o.

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 8008 300 brutto / mies.
kontrakt B2B
7 00010 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Okopowa 58/72, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

MORE GROWTH sp. z o.o.

Okopowa 58/72

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja biura i recepcji (60 - 100 osób)

  • Odpowiadanie na bieżące potrzeby współpracowników (zakupy do biura, sprawy związane z umowami, umawianie spotkań, zarządzanie kalendarzem firmowym)

  • Wsparcie w procesie księgowego zamykania miesiąca (przesyłanie dokumentów, wyszukiwanie brakujących faktur, podstawowe czynności sprawdzające) - ścisła współpraca z naszym Managerem Operacji i Finansów

  • Wsparcie w przygotowywaniu list płac, wypłacanie wynagrodzeń, rozliczenia benefitów - współpraca z Managerem Operacji i Finansów

  • Obieg dokumentacji pracowniczej między działami — umowy, benefity, skierowania na badania, szkolenia BHP, prowadzenie ewidencji umów

  • Organizacja wydarzeń wewnątrz firmowych (spotkania integracyjne, działania charytatywne, akcje specjalne)

  • Zarządzanie przestrzenią biura (rozmieszczenie pracowników, zakup wyposażenia, zmiany w rozmieszczeniu)

  • Prowadzenie ewidencji: sprzętu/dokumentów/aplikacji

  • Well-being

Nasze wymagania

  • Bardzo duża dokładność, dbałość o szczegóły i umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych

  • Swoboda w komunikacji po angielsku (rozmowa ze współpracownikami i prowadzenie korespondencji)

  • Łatwość współpracy z różnymi teamami i z zewnętrznymi dostawcami

  • Znajomość procesów związanych z księgowym zamykaniem miesiąca w spółce (pobieranie/egzekwowanie faktur od pozostałych członków zespołu, generowanie wyciągów bankowych, kontakt z księgowością, zarządzanie obiegiem dokumentów księgowo-finansowych)

  • Podstawowe doświadczenia w obsłudze kadrowej: przygotowywanie oraz monitorowanie umów UOP/UZ/B2B, przygotowywanie list płac, rozliczanie benefitów

  • Umiejętność pracy na podstawie procesów oraz chęci ciągłej optymalizacji i uczenia się

  • Dodatkowym plusem będzie doświadczenie w zarządzaniu biurem w rozwijającej się firmie oraz znajomość prawa pracy / twardego HR lub compliance / kontroli wewnętrznej

To oferujemy

  • Budżet szkoleniowy i integracyjny

  • Pakiet medyczny Medicover

  • Wynagrodzenie w przedziale: 7000 - 10 000 pln netto + VAT (B2B) / 5800 - 8300 pln brutto (UoP)

  • Rozszerzysz wiedzę z zakresu prawa pracy - przejęcie odpowiedzialności za obieg dokumentów pracowniczych oraz proaktywne wprowadzanie usprawnień w tym obszarze

  • Poznasz najlepsze praktyki z zakresu księgowości, zarządzania dokumentacją i kontroli wewnętrznej

  • Weźmiesz udział w administracyjnym przygotowywaniu firmy do szybkiego rozwoju i zwiększania zatrudnienia

O nas

Nazywamy się More Growth (www.moregrowth.com) ponieważ rozkminiliśmy jak błyskawicznie rozwijać firmy online i chcemy żebyście rozwijali się z nami w tym samym tempie.

Jesteśmy firmą, która stawia przede wszystkim na ludzi.

W 2022 stworzymy trzon naszego zespołu, który będzie składać się z 30 wybitnie utalentowanych osób. Wspólnie i od podstaw zbudujemy trzy firmy online, które namieszają w trzech fascynujących niszach: parenting, finanse osobiste oraz zdrowe odżywianie.

Brzmi ciekawie, co?

Dołącz do nas i wspólnie zbudujmy zbudujmy serce naszej firmy - zespół People & Culture.