Oferta pracy

Office Manager

Rekrutacja ukrytaO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • Kierownik

Kancelaria Prawnicza zatrudni Office Managera

Office Manager

Podstawowe obowiązki:

  • organizacja pracy biura, w tym nadzór nad pracą sekretariatu
  • prowadzenie rekrutacji pracowników sekretariatu
  • koordynacja działań z obszaru IT (z zewnętrznym usługodawcą) oraz relacje z innymi dostawcami usług, w tym z administratorem biura
  • przygotowanie faktur/not księgowych; relacje z klientami w sprawach rozliczeń
  • przygotowanie materiałów analitycznych i sprawozdawczych dla wspólników
  • inne działania zlecone przez wspólników

Wymagania:

  • wyższe wykształcenie
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem/biurem
  • komunikatywność
  • umiejętność radzenia sobie z presją czasu, odporność na stres
  • samodzielność i zaangażowanie
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość pakietu MsOffice
  • znajomość języka angielskiego

Kancelaria oferuje:

  • samodzielne stanowisko pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i osiągnięć z możliwością jego wzrostu
  • pracę w miłym otoczeniu
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet medyczny/sportowy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami

Prosimy o dopisanie następującej w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procesu rekrutacji”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy