Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Office Manager

AVERTON STERLING sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Nasz zespół to ambitni ludzie, z bogatym doświadczeniem, którym się chętnie podzielimy. W zamian przyjmiemy Twoje zaangażowanie, pozytywną energię i wkład w rozwój naszej Spółki.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager

Opis stanowiska

  • sprawne funkcjonowanie biura,
  • aktywne uczestniczenie i koordynacja spotkań biznesowych,
  • opracowywanie oraz egzekucję procesów administracyjnych wspierających realizację strategii biznesowej całej organizacji,
  • koordynację i nadzór nad wszelkimi procedurami i politykami administracyjnymi, w tym bieżący ich monitoring celem wprowadzania potrzebnych zmian, przygotowywanie i wprowadzanie nowych procedur,
  • prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty, dotrzymywanie terminów,
  • nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi,
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu,
  • sporządzanie zestawień i raportów,
  • dbałość o ochronę danych osobowych,
  • dbałość o unikanie konfliktu interesów,
  • dbałość o właściwe postępowanie z informacjami poufnymi,
  • przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML/KYC),
  • weryfikacja przestrzegania prawa w zakresie umów,
  • współpraca z zewnętrznymi kancelariami, które oferują instytucjom finansowym audyt prawny, podatkowy etc.,
  • współpraca oraz utrzymywanie relacji inwestorskich z podmiotami zewnętrznymi,
  • doradztwo w zakresie nowowprowadzanych oraz obowiązujących przepisów i standardów rynkowych dla poszczególnych departamentów w Spółce,
  • raportowanie administracyjne na temat zdarzeń związanych z działalnością Spółki,
  • współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie instrumentów finansowych,
  • współpraca z poszczególnymi departamentami Spółki poprzez przekazywanie informacji, wyjaśnień, udział / organizacja szkoleń oraz budowanie świadomości wśród pracowników Spółki ww. obszarach.

Wymagania:

  • Minimum 3 - letnie doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Dogodna lokalizacja w samym centrum Warszawy,
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego,
  • Dużą samodzielność w działaniu,
  • Długofalową współpracę opartą na partnerstwie,
  • Zatrudnienie w najlepiej rozwijającej się branży w Polsce.
  • Świeże owoce, pyszną kawę i świetny zespół.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne