Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Office Manager

Rentokil Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

 

Rentokil Polska jest częścią Grupy Rentokil Initial, firmy działającej na rynku od 1927 roku.

Praca w dużej Brytyjskiej firmie o międzynarodowym zasięgu, Rentokil Initial działa w ponad 80 krajach, niemal na wszystkich kontynentach.              

W skład Grupy Rentokil Initial wchodzą marki: Rentokil (Dezynfekcja, Dezynsekcja, Deratyzacja), Initial - rozwiązania i produkty z zakresu higieny rąk, powierzchni i powietrza, Ambius - aranżacje roślinne, marketing zapachowy i marketing muzyczny.

Więcej informacji o firmie na  https://www.rentokil-initial.pl/

Office Manager

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie wewnętrznego systemu administracyjno – serwisowego (iCABS):
  • wprowadzanie Kontraktów klientów / Aneksów / Wypowiedzeń
  • wystawienie i wysyłka faktur abonamentowych i sprzedażowych do klientów
  • generowanie danych z systemu na potrzeby działów
  • Odpowiedzialność za terminowe zakończenie miesiąca – przygotowanie plików i danych dla Zarządu oraz księgowości.
  • Odpowiedzialność za obieg i archiwizację dokumentów w firmie, dbanie o wrażliwą korespondencję i dokumenty.
  • Koordynowanie zadań wykonanych przez innych pracowników administracyjnych
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia zespołowi działu administracji w ich codziennych obowiązkach, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie maili, dokumentów, pism firmowych
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrznych jednostek organizacyjnych oraz wspieranie dobrych praktyk, aby procesy administracyjne najlepiej odpowiadały potrzebom biznesowym i wymogom prawnym
  • Wsparcie Zarządu w zakresie działań marketingowych oraz organizacji imprez firmowych
  • Zarządzenie funkcjonowaniem biur w Warszawie oraz Włocławku - budowanie relacji i prowadzenie rozliczeń z wynajmującym, serwisem sprzątającym, IT oraz innymi dostawcami usług
  • Dbanie o biuro na co dzień i dbanie o czystość i porządek, gotowość do pracy i dobrą atmosferę w pracy, rozwiązywanie problemów związanych z przestrzenią biurową
  • Czynny udział w procesie zatrudniania pracownika - zamawianie sprzętu IT dla nowych pracowników, organizacja dostępów do programów i systemów dla nowego pracownika

Wymagania:

  • Poszukujemy osoby z min 3 letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku
  • Swobodnie posługującej się pakietem MS Office, w szczególności programem Excel
  • Charakteryzującą się rzetelnością i zaangażowaniem w wykonywanie zadań oraz zdolnością organizacji pracy własnej i innych
  • Wysokich umiejętnościach interpersonalnych w tym współpracy z osobami z różnych szczebli organizacji.
  • Naturalną zdolność do zwracania uwagi na detale, poprawność danych oraz ich spójność
  • Umiejętność ustalenia priorytetów w pracy i dotrzymywania terminów
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Odpowiedzialność i samodzielność działania
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej

Ogłoszenie archiwalne