Pivotal Polska Sp. z o.o.

Office Manager

Pivotal Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

 

  • usprawniamy i wzbogacamy procesy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
  • robimy to poprzez dostarczanie naszym Klientom nowoczesnych i niezawodnych rozwiązań informatycznych
  • z sukcesem działamy już od 17 lat
  • zrealizowaliśmy blisko 100 znaczących projektów, które przyniosły naszym Klientom wymierne korzyści biznesowe
  • do naszych rozwiązań wprowadzamy elementy sztucznej inteligencji w ramach współpracy z czołowymi ośrodkami badawczymi w kraju
  • pracują z nami osoby, dla których ważne są budowa kompetencji i referencje z projektów w dużych organizacjach, nastawionych na przygotowanie innowacyjnych, wydajnych procesów dla swoich Klientów

 

Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków polega na zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura w następującym zakresie (m.in.):

  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych
  • obsługa recepcji (kurierzy, poczta, przyjmowanie gości)
  • obsługa korespondencji i obiegu dokumentów
  • rezerwacja sal konferencyjnych
  • utrzymanie właściwego wizerunku biura poprzez dbanie o porządek w salach konferencyjnych i powierzchni biurowej
  • współpraca z dostawcami, negocjacje warunków
  • obsługa spotkań Zarządu i kadry menadżerskiej
  • organizacja podróży służbowych Zarządu i pracowników
  • działanie jako pierwszy punkt kontaktu dla pracowników w sprawach dotyczących biura
  • załatwianie spraw urzędowych w imieniu firmy
  • organizacja wydarzeń i spotkań firmowych, pomoc w organizacji targów i eventów sprzedażowych i rekrutacyjnych
  • współpraca z firmami zewnętrznymi m.in.: serwis sprzątający, administracja budynku
  • dbanie o bezpieczeństwo w biurze poprzez organizację i nadzór nad realizacją procedur bezpieczeństwa i kontroli dostępu
  • prowadzenie inwentaryzacji i rejestru środków trwałych
  • wsparcie pozostałych procesów administracyjnych i kadrowych (np. listy obecności pracowników, przygotowywanie komunikacji wewnętrznej).

Poszukujemy osoby, którą cechują:

  • bardzo dobra samoorganizacja
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • przedsiębiorczość
  • wysoka kultura osobista
  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego.

 

Od zatrudnionej osoby oczekujemy:

  • zbudowania organizacji naszego funkcjonowania w nowym biurze
  • wypracowania zasad i procedur oraz skutecznego ich egzekwowania
  • zapewnienia pracownikom skutecznego wsparcia administracyjnego
  • proaktywnego podejścia do pojawiających się nowych wyzwań i zagadnień.

W zamian oferujemy:

  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • stabilność zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • dodatkowe benefity.

 

  • usprawniamy i wzbogacamy procesy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
  • robimy to poprzez dostarczanie naszym Klientom nowoczesnych i niezawodnych rozwiązań informatycznych
  • z sukcesem działamy już od 17 lat
  • zrealizowaliśmy blisko 100 znaczących projektów, które przyniosły naszym Klientom wymierne korzyści biznesowe
  • do naszych rozwiązań wprowadzamy elementy sztucznej inteligencji w ramach współpracy z czołowymi ośrodkami badawczymi w kraju
  • pracują z nami osoby, dla których ważne są budowa kompetencji i referencje z projektów w dużych organizacjach, nastawionych na przygotowanie innowacyjnych, wydajnych procesów dla swoich Klientów

 

Office Manager

Zakres obowiązków polega na zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura w następującym zakresie (m.in.):

  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych
  • obsługa recepcji (kurierzy, poczta, przyjmowanie gości)
  • obsługa korespondencji i obiegu dokumentów
  • rezerwacja sal konferencyjnych
  • utrzymanie właściwego wizerunku biura poprzez dbanie o porządek w salach konferencyjnych i powierzchni biurowej
  • współpraca z dostawcami, negocjacje warunków
  • obsługa spotkań Zarządu i kadry menadżerskiej
  • organizacja podróży służbowych Zarządu i pracowników
  • działanie jako pierwszy punkt kontaktu dla pracowników w sprawach dotyczących biura
  • załatwianie spraw urzędowych w imieniu firmy
  • organizacja wydarzeń i spotkań firmowych, pomoc w organizacji targów i eventów sprzedażowych i rekrutacyjnych
  • współpraca z firmami zewnętrznymi m.in.: serwis sprzątający, administracja budynku
  • dbanie o bezpieczeństwo w biurze poprzez organizację i nadzór nad realizacją procedur bezpieczeństwa i kontroli dostępu
  • prowadzenie inwentaryzacji i rejestru środków trwałych
  • wsparcie pozostałych procesów administracyjnych i kadrowych (np. listy obecności pracowników, przygotowywanie komunikacji wewnętrznej).

Poszukujemy osoby, którą cechują:

  • bardzo dobra samoorganizacja
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • przedsiębiorczość
  • wysoka kultura osobista
  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego.

 

Od zatrudnionej osoby oczekujemy:

  • zbudowania organizacji naszego funkcjonowania w nowym biurze
  • wypracowania zasad i procedur oraz skutecznego ich egzekwowania
  • zapewnienia pracownikom skutecznego wsparcia administracyjnego
  • proaktywnego podejścia do pojawiających się nowych wyzwań i zagadnień.

W zamian oferujemy:

  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • stabilność zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • dodatkowe benefity.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy