ASB Poland Sp. z o.o.

Office Manager

ASB Poland Sp. z o.o.O firmie

ASB Poland Sp. z o.o.

Złota 59

Warszawa

Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa

ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Mamy biura w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla Ciebie.

Zadania:

  • Nadzór nad obiegiem korespondencji, archiwizacją dokumentów wewnętrznych oraz klienckich, wsparcie recepcji przy rozliczaniu kosztów przesyłek klientów,
  • Nadzór nad organizowaniem spotkań w salach konferencyjnych, monitorowanie porządku i wyposażenia sali konferencyjnych, organizacja cateringu na szkolenia wewnętrzne,
  • Zarządzanie kartami dostępu do biura (wydawanie, blokowanie, zmiana użytkowników),
  • Regularne organizowanie przeglądów i serwisowanie urządzeń technicznych oraz sprzętu AGD, zgłaszanie usterek, kontrola jakości ich usuwania,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów odnośnie funkcjonowania biura zgłaszanych przez pracowników (ok. 100 osób),
  • Przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników,
  • Współpraca z firmą sprzątającą wewnętrzną oraz budynkową, zarządcą budynku, serwisem technicznym, ochroną budynku, dostawcami artykułów biurowych i meblowych, archiwum zewnętrznym, firmą odpowiedzialną za niszczenie dokumentów oraz nośników danych,
  • Planowanie i nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, wyposażenie, dostawy owoców, kawy i artykułów spożywczych, zakup prezentów na święta prywatne pracowników,
  • Sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń́, instrukcji i zasad bezpieczeństwa,
  • Dbanie o podległy zespół recepcyjny (motywowanie i ocena pracowników, bieżący feedback, udział w rekrutacji, wdrażanie nowych pracowników recepcji),
  • Organizacja imprez integracyjnych we współpracy z firmami zewnętrznymi (2-3 razy w roku),
  • Prace związane z aranżacją nowych powierzchni biurowych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wzwyż),
  • Minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera (preferowane osoby z doświadczeniem w kancelariach prawnych, podatkowych, księgowych lub w biurach zatrudniających powyżej 100 osób),
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracownikami recepcji,
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • Skrupulatności w działaniu,
  • Samodzielność i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań, wychodzenie z inicjatywą i proponowanie usprawnień,
  • Dynamiczność, komunikatywność i pogodne usposobienie.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • Stanowisko z dużym zakresem samodzielności i decyzyjności,
  • Pracę w centrum Warszawy, biuro w Złotych Tarasach, uznane za najlepsze biuro w branży BPO/SSC w konkursie CBRE Office Superstar 2019,
  • Finansowane przez pracodawcę szkolenia i kursy językowe,
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe, świadczenia kafeteryjne),
  • Codziennie świeże owoce i warzywa.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV klikając w przycisk aplikuj.

Administratorem danych jest ASB Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 00-120, Złota 59 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Mamy biura w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla Ciebie.

Office Manager

Zadania:

  • Nadzór nad obiegiem korespondencji, archiwizacją dokumentów wewnętrznych oraz klienckich, wsparcie recepcji przy rozliczaniu kosztów przesyłek klientów,
  • Nadzór nad organizowaniem spotkań w salach konferencyjnych, monitorowanie porządku i wyposażenia sali konferencyjnych, organizacja cateringu na szkolenia wewnętrzne,
  • Zarządzanie kartami dostępu do biura (wydawanie, blokowanie, zmiana użytkowników),
  • Regularne organizowanie przeglądów i serwisowanie urządzeń technicznych oraz sprzętu AGD, zgłaszanie usterek, kontrola jakości ich usuwania,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów odnośnie funkcjonowania biura zgłaszanych przez pracowników (ok. 100 osób),
  • Przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników,
  • Współpraca z firmą sprzątającą wewnętrzną oraz budynkową, zarządcą budynku, serwisem technicznym, ochroną budynku, dostawcami artykułów biurowych i meblowych, archiwum zewnętrznym, firmą odpowiedzialną za niszczenie dokumentów oraz nośników danych,
  • Planowanie i nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, wyposażenie, dostawy owoców, kawy i artykułów spożywczych, zakup prezentów na święta prywatne pracowników,
  • Sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń́, instrukcji i zasad bezpieczeństwa,
  • Dbanie o podległy zespół recepcyjny (motywowanie i ocena pracowników, bieżący feedback, udział w rekrutacji, wdrażanie nowych pracowników recepcji),
  • Organizacja imprez integracyjnych we współpracy z firmami zewnętrznymi (2-3 razy w roku),
  • Prace związane z aranżacją nowych powierzchni biurowych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wzwyż),
  • Minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera (preferowane osoby z doświadczeniem w kancelariach prawnych, podatkowych, księgowych lub w biurach zatrudniających powyżej 100 osób),
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracownikami recepcji,
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • Skrupulatności w działaniu,
  • Samodzielność i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań, wychodzenie z inicjatywą i proponowanie usprawnień,
  • Dynamiczność, komunikatywność i pogodne usposobienie.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę),
  • Stanowisko z dużym zakresem samodzielności i decyzyjności,
  • Pracę w centrum Warszawy, biuro w Złotych Tarasach, uznane za najlepsze biuro w branży BPO/SSC w konkursie CBRE Office Superstar 2019,
  • Finansowane przez pracodawcę szkolenia i kursy językowe,
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe, świadczenia kafeteryjne),
  • Codziennie świeże owoce i warzywa.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV klikając w przycisk aplikuj.

Administratorem danych jest ASB Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 00-120, Złota 59 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy