background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Office Manager

MEDIDESK sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

MEDIDESK sp. z o.o.

Niegolewskiego 17

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura
  • Wdrażanie i utrzymywanie procedur administracyjnych biura,
  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Nadzór nad podstawowymi dokumentami kadrowymi: umowy, urlopy,
  • Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach,
  • Współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym oraz Kancelarią Prawną,
  • Wystawienie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży i kosztów,
  • Zlecanie i monitorowanie terminów płatności ze strony klientów,
  • Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • minimum kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • systematyczność i skrupulatność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • podstawowa znajomość przepisów kodeksu pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność w działaniu,
  • dobra organizacja pracy,
  • dobra znajomość narzędzi i procesów biurowych,
  • biegła obsługa komputera.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilnoprawną lub kontrakt B2B;
  • Energiczny, pozytywny zespół i pełne wsparcie kadry zarządzającej;
  • Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;
  • Pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;
  • Biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m.
  • Wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
  • Startupową kulturę pracy i możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy

O nas

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Office Manager. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się firm z branży Healthcare w Polsce!

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Office Manager, Niegolewskiego 17, Warszawa