Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Office Manager

Selsey Sp. z o.o.

Selsey Sp. z o.o.

Fabryczna 6

Fabryczna

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja zadań związanych z dotrzymaniem przez spółkę procedur dot. ochrony środowiska -kontakt z zewnętrznymi podmiotami i urzędami; raportowanie wymaganych danych

  • Bieżące wsparcie Zarządu w aktualnych projektach, przygotowywanie analiz, zestawień, zapytań ofertowych

  • Kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych zadaniach, koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań

  • Organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, targów oraz imprez wewnętrznych

  • Nadzór nad samochodami służbowymi

  • Rezerwowanie hoteli i organizowanie wyjazdów służbowych

Nasze wymagania

  • Min. 3 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Doskonałe zdolności organizacyjne i wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość

  • Umiejętność podejmowania trudnych decyzji i działania w sytuacjach kryzysowych,

  • Proaktywna postawa, nastawienie na szukanie rozwiązań

  • Umiejętność koordynacji prac zespołu

  • Czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce o ugruntowanej i wysokiej pozycji na rynku

  • Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę

  • Dużą samodzielność i możliwość tworzenia własnych rozwiązań i narzędzi

  • Benefity pozapłacowe m.in. : karta MultiSport, opieka medyczna

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym

  • Laptop do użytku prywatnego

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Selsey Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Selsey działa na rynku od 7 lat, na 12 rynkach w Europie. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r.

W ostatnim roku strukturalnie urośliśmy o 60% i nie zatrzymujemy się w rozwoju. Nasi pracownicy codziennie udowadniają nam, że w e-commerce nie ma rzeczy niemożliwych. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów głównie online. Kreujemy trendy wnętrzarskie i oferujemy im produkty, dzięki którym realizują każdą, nawet najbardziej szaloną wizję aranżacji swoich domowych przestrzeni. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszego portfolio powstaje w Polsce.

Wiemy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy to podstawa naszego sukcesu. Robimy więc wszystko, by czuli się w Selsey szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę w działaniu. Wybieramy otwartość zamiast sztywnych procedur. Chodzimy w trampkach, ale nie mamy nic przeciwko lakierkom. Wygoda jest najważniejsza, nie tylko w pracy. Jesteśmy sobą, mamy wiele pasji, gonimy za rozwojem, a elastyczność i nieszablonowe myślenie wpisaliśmy w DNA w naszej firmy. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł będzie wysłuchany - dobrze trafiłeś. Selsey to Twój drugi dom :)

Przewiń do profilu firmy