Ta oferta pracy jest nieaktualna od 104 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Online Marketing Specialist

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 06.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Umiesz efektywnie planować i optymalizować kampanie SEM, z zakresu m.in. Adwords GDN i Facebook Ads? Dodatkowo posługujesz się swobodnie językiem angielskim i jesteś gotowy do pracy w międzynarodowym środowisku, w miejscu gdzie możesz rozwinąć swoje umiejętności? Poszukujemy osoby, która dobrze się czuję w marketingu internetowym. Czekamy na CV!

    Online Marketing Specialist
    Nr ref.: /77/06/2018/AG/19322
    Szczecin
    oferujemy
    • stabilna praca w międzynarodowym środowisku
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + benefity
    • możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
    • przyjazna atmosfera i warunki pracy
    zadania
    • planowanie, tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google AdWords (Google Search, Google Display Network, Remarketing)
    • współpraca przy ustalaniu strategii dla kont/kampanii i dalsza analiza kont/kampanii w szczególności na poziomie: poprawności linkowania, raportów wyszukiwanych haseł, krosowania i rozbudowy list wykluczeń
    • bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań, przygotowywanie rekomendacji oraz optymalizacja
    • analiza ruchu z segmentu ruchu płatnego w Google Analitics
    • wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych,
    • samodzielne prowadzenie projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych,
    • prowadzenie działań z zakresu SEO/SEM
    • analiza skuteczności prowadzonych kampanii i raportowanie wyników,
    • wsparcie zespołu w innych działaniach marketingowych
    oczekujemy
    • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane osoby z doświadczeniem w agencji marketingowej
    • biegła znajomość narzędzi i funkcjonalności AdWords, w tym praktyczna znajomość Edytora
    • praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics
    • kreatywność i inicjatywa, przy jednoczesnych zachowaniu dokładności i spostrzegawczości
    • umiejętności analityczne, zdolność przejrzystego przedstawiania wyników i tworzenia raportów
    • wielozadaniowość i bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • znajomość pakietu Microsoft Office
    • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B1/B2
    • doświadczenie w wykorzystywaniu kanałów Digital Marketingu w kampaniach promocyjnych i reklamowych,
    • pozytywne nastawienie i orientację na cel!

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47