Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1336 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Operacyjny Kierownik ds. Konferencji i Bankietów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 

    Sofitel Warszawa Victoria 

    Poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
    Operacyjny Kierownik ds. Konferencji i Bankietów
    Miejsce pracy: Warszawa
    Numer referencyjny: KKB/SWV/0315


    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
     

    • dbałość o wysoką jakość serwisu konferencyjnego
    • kształtowanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
    • kierowanie oraz organizację pracy zespołu pracowników  bankietów
    • odpowiedzialność za zarządzanie zmianą – nadzór nad realizacją imprez konferencyjnych i bankietów
    • prowadzenie podstawowego szkolenia z zakresu standardów obsługi kelnerskiej
    • monitorowanie kosztów działu bankietów
    • nadzór nad zużyciem surowca i towarów gastronomicznych
    • proponowanie nowych rozwiązań w obszarze imprez konferencyjnych i bankietów
    • zarządzanie podległym personelem
    • kontrolowanie powierzonych stanów magazynowych
    • zarządzanie sprzętem gastronomicznym

    Wymagania wobec kandydatów: 

    • wykształcenie gastronomiczne
    • doświadczenie w pracy w gastronomii hotelowej na stanowisku kierowniczym
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • zorientowanie na wysokie standardy obsługi klienta
    • umiejętność efektywnego zarządzania zespołem pracowników
    • zdolność logicznego myślenia
    • umiejętność kojarzenia faktów
    • komunikatywność i zdolności organizacyjne
    • znajomość obsługi programów MS Office i PoS

    Oferujemy:

    • pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
    • możliwość rozpoczęcia kariery międzynarodowej w strukturach sieci ACCOR
    • szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
    • szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.

    bottom