366 Concept s.c.

Operations & Customer Service Manager

366 Concept s.c.O firmie

366 Concept s.c.

Puławska 12

Warszawa

top
Jesteśmy marką meblową, wskrzeszającą ikony polskiego wzornictwa. Nasze meble wystawione były w The Design Museum w Londynie, opisywane w międzynarodowych pismach branżowych takich jak Forbes, Dezeen, Dwell... Regularnie prezentujemy się na targach w Londynie, Paryżu, Kolonii. Mamy ponad 200 dystrybutorów na całym świecie, współpracujemy z najlepszymi architektami w Polsce i za granicą.
Operations & Customer Service Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Śródmieście południowe
Poszukujemy energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Operations & Customer Servive Manager z minimum 2-letnim doświadczeniem. Potencjalny Kandydat powinien lubić kontakt z Klientem, umieć samodzielnie rozwiązywać problemy i doprowadzać swoje zadania do końca. Dodatkowo musi umiejętnie organizować pracę sobie i innym oraz biegle posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie. W zamian oferujemy pracę z fajnymi ludźmi, w pięknym biurze w centrum Warszawy oraz możliwość rozwoju i wyjazdów na targi zagraniczne.


Twoje zadania:

  • Koordynacja realizacji zamówień – praca na rejestrach produkcyjnych,
  • Obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów (wystawianie oraz rozliczanie faktur – również dla Kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentów magazynowych),
  • Organizacja i nadzór pracy zespołu Operations & Customer Service,
  • Obsługa międzynarodowych i krajowych Klientów,
  • Obsługa operacyjna w zakresie organizacji krajowego i międzynarodowego transportu, współpraca z Agencjami i Urzędami Celnymi, firmami transportowymi,
  • Obsługa procesu reklamacyjnego,
  • Prowadzenie i doprowadzanie do końca bardzo wielu wątków równolegle,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, Klientami,
  • Inne zadania w zakresie wsparcia sprzedaży w zależności od rozwoju stanowiska.

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów w zmiennych warunkach,
  • Min. 2 doświadczenia w Obsłudze Klienta,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2),
  • Umiejętność koordynowania bardzo wielu zadań równocześnie,
  • Umiejętność planowania,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie w relacjach z klientami B2B oraz B2C,
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i duża samodzielność w podejmowaniu decyzji.


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość programu ERP, najlepiej Comarch Optima,
  • Znajomość innych języków obcych na poziomie komunikatywnym (francuski, niemiecki).

Oferujemy:

  • Stabilną umowę z możliwościami szybkiego rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, benefity i system premiowy,
  • Wyjazdy zagraniczne na targi,
  • Praca w fajnym, dynamicznym zespole,
  • Bieżący kontakt z Klientami międzynarodowymi.
Administratorem danych osobowych jest 366 Concept s.c., prowadząca działalność w Warszawie, Puławska 12. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Prosimy o dopisanie klauzuli: 

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dostarczonych w dokumentach dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U 2016 r., poz. 922 z późn. zm.)”
Jesteśmy marką meblową, wskrzeszającą ikony polskiego wzornictwa. Nasze meble wystawione były w The Design Museum w Londynie, opisywane w międzynarodowych pismach branżowych takich jak Forbes, Dezeen, Dwell... Regularnie prezentujemy się na targach w Londynie, Paryżu, Kolonii. Mamy ponad 200 dystrybutorów na całym świecie, współpracujemy z najlepszymi architektami w Polsce i za granicą.
Operations & Customer Service ManagerNumer ref.: Śródmieście południowe
Poszukujemy energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Operations & Customer Servive Manager z minimum 2-letnim doświadczeniem. Potencjalny Kandydat powinien lubić kontakt z Klientem, umieć samodzielnie rozwiązywać problemy i doprowadzać swoje zadania do końca. Dodatkowo musi umiejętnie organizować pracę sobie i innym oraz biegle posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie. W zamian oferujemy pracę z fajnymi ludźmi, w pięknym biurze w centrum Warszawy oraz możliwość rozwoju i wyjazdów na targi zagraniczne.


Twoje zadania:

  • Koordynacja realizacji zamówień – praca na rejestrach produkcyjnych,
  • Obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów (wystawianie oraz rozliczanie faktur – również dla Kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentów magazynowych),
  • Organizacja i nadzór pracy zespołu Operations & Customer Service,
  • Obsługa międzynarodowych i krajowych Klientów,
  • Obsługa operacyjna w zakresie organizacji krajowego i międzynarodowego transportu, współpraca z Agencjami i Urzędami Celnymi, firmami transportowymi,
  • Obsługa procesu reklamacyjnego,
  • Prowadzenie i doprowadzanie do końca bardzo wielu wątków równolegle,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, Klientami,
  • Inne zadania w zakresie wsparcia sprzedaży w zależności od rozwoju stanowiska.

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów w zmiennych warunkach,
  • Min. 2 doświadczenia w Obsłudze Klienta,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2),
  • Umiejętność koordynowania bardzo wielu zadań równocześnie,
  • Umiejętność planowania,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie w relacjach z klientami B2B oraz B2C,
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i duża samodzielność w podejmowaniu decyzji.


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość programu ERP, najlepiej Comarch Optima,
  • Znajomość innych języków obcych na poziomie komunikatywnym (francuski, niemiecki).

Oferujemy:

  • Stabilną umowę z możliwościami szybkiego rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, benefity i system premiowy,
  • Wyjazdy zagraniczne na targi,
  • Praca w fajnym, dynamicznym zespole,
  • Bieżący kontakt z Klientami międzynarodowymi.
Administratorem danych osobowych jest 366 Concept s.c., prowadząca działalność w Warszawie, Puławska 12. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Prosimy o dopisanie klauzuli: 

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dostarczonych w dokumentach dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U 2016 r., poz. 922 z późn. zm.)”

Ogłoszenie archiwalne