Ta oferta pracy jest nieaktualna od 185 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Operator ds. wdrażania AM (Trener Techniczny)

  • Banino (pow. kartuski), pomorskie
  • Asystent
  • 2018-03-18

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Operator ds. wdrażania AM
    (Trener Techniczny)

    Lokalizacja: Banino k. Gdańska (pow. kartuski)

     

    Oferujemy:

    • ciekawą i satysfakcjonującą pracę w firmie zapewniającej bezpieczeństwo środowiska pracy na wysokim poziomie
    • udział w projektach o zasięgu międzynarodowym oraz możliwość współpracy z wysokiej klasy specjalistami
    • bogaty pakiet pracowniczy - Pracowniczy Program Emerytalny, prywatną opiekę medyczną Medicover, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, kartę sportową MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, tańsze zakupy w sklepiku zakładowym oraz benefity świąteczne
    • szerokie możliwości doskonalenia się i rozwoju zawodowego - zapewniamy praktyczne szkolenia i zdobywanie uprawnień
    • bezpłatny dojazd do pracy i z pracy (autobus z Gdańska, Kościerzyny, Kartuz, Żukowa, Somonina, Mirachowa, Linii i Sierakowic)

    Zakres odpowiedzialności:

    • koordynacja procesu wdrażania filozofii ciągłego doskonalenia
    • planowanie zadań oraz koordynacja działań wspierających realizację aktywności związanych z samodzielnej obsługi maszyn (AM)
    • aktywne uczestnictwo w procesie ciągłego doskonalenia poprzez koordynację i udział w realizacji procesów usprawnieniowych
    • planowanie działań usprawniających prowadzących do osiągniecia zakładanych wydajności i efektywności produkcji oraz redukcji strat
    • analiza wskaźników, tworzenie raportów i prezentacji
    • wspieranie operatorów linii w rozwoju poprzez planowanie potrzeb, szkolenie zespołów produkcyjnych w zakresie samodzielnej obsługi maszyn (AM) oraz narzędzi LEAN - koordynacja zaplanowanych szkoleń
    • planowanie i koordynacja działań naprawczych poprzez prowadzenie regularnych audytów – analiza wyników audytów, nadzór nad realizacją działań z przeprowadzonych audytów
    • tworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur
    • zapewnienie skutecznego przepływu informacji pomiędzy zespołami produkcyjnymi

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia min. średniego technicznego (preferowane wyższe - studia inżynierskie, kierunki – mechanika, elektrotechnika, automatyka lub pokrewne)
    • znajomości technicznej obsługi maszyn i urządzeń przemysłowych (znajomość specyfiki pracy w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem)
    • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
    • znajomości zasad i narzędzi LEAN
    • zdolności organizacyjnych, samodzielności w działaniu
    • umiejętności przekazywania wiedzy, dobrej komunikacji
    • zaangażowania, umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności angażowania innych
    • dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office
    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy  
    [email protected] w tytule maila wpisując nazwę stanowiska bądź za pomocą przycisku APLIKUJ.
    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

     

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych” (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
    bottom