Ta oferta pracy jest nieaktualna od 226 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Operator HelpDesk

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-10-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy jedną z największych firm doradczych w Niemczech z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 108 biur w 50 krajach. Od 25 lat jesteśmy obecni także w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym; prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.


    Jako firma doradcza uzyskujemy liczne wyróżnienia w konkursach branżowych. Zdobyliśmy m.in. pierwsze miejsce w rankingu firm audytorskich i księgowych „Book of List” (2016), tytuł „M&A Law Firm of the Year in Germany” (2014) oraz wyróżnienie „Prospołeczna firma audytorska” (2014) przyznane przez dziennik „Rzeczpospolita”.


    W Rödl & Partner zdajemy sobie sprawę z tego jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym i wypoczynkiem. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym pracownikom nie tylko komfortowe warunki pracy, lecz również możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach.

    Operator HelpDesk
    Miejsce pracy: Wrocław

    Zakres obowiązków:

    • samodzielna obsługa zleceń HelpDesk IT na poziomie zaawansowanym
      związanych z systemami operacyjnymi Windows oraz Microsoft Office
    • obsługa zleceń Helpdesk pierwszego poziomu za pomocą narzędzi
      zdalnego dostępu (TeamViewer, Remote Desktop)
    • pełna współpraca z zespołem HelpDesk oraz Administratorami
      przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń
    • codzienny kontakt z klientem wewnętrznym (głownie w języku angielskim
      lub niemieckim) w procesie realizacji nadesłanych zleceń
    • dokumentacja zleceń

    Poszukiwane kompetencje:

    • wykształcenie min. średnie
    • dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego – warunek konieczny
    • 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft
    • zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office
    • wymagana znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
    • komunikatywność i umiejętność pracy w stresie

    Oferujemy:

    • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
    • dostosowany do stażu pracy szeroki pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy lub platformę kafeteryjną
    • ciekawą pracę w międzynarodowej firmie
    • dwa dni w roku dodatkowo wolne od firmy
    • wspólne świętowanie sukcesów pracowników oraz ważnych wydarzeń firmowych
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Roedl Outsourcing sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa dla celów rekrutacji na potrzeby spółek z grupy Rödl & Partner w Polsce. Podane dane mogą być przekazane dla realizacji wskazanych celów innym podmiotom z grupy Rödl & Partner w Polsce (Roedl Audit sp. z o.o., Roedl, Majchrowicz-Bączyk Kancelaria Prawna sp.k., Roedl Consulting sp. z o.o., IT Roedl Consulting sp. z o.o. sp.k.) . Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.