dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Opiekun Klienta 24/7 w TUI Service Center z językiem czeskim
TUI Group
- Wołoska 22A, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
TUI Group
Wołoska 22A
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Pomoc i opieka nad klientami przebywającymi z TUI na wakacjach,
Obsługa klienta poprzez telefon, czat a także zgłoszenia e-mail – udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, pomoc w zakupie wycieczek fakultatywnych, a także realizowanie próśb i życzeń klientów wypoczywających z TUI.
Nasze wymagania
Jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym 24/7 w ustalonym przedziale godzinowym
Biegle posługujesz się językiem polskim jak i angielskim w mowie i piśmie, praca w międzynarodowym środowisku
Biegle posługujesz się językiem czeskim,
Masz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
Jesteś dobrze zorganizowany/na, potrafisz pracować efektywnie w zmiennym środowisku
Poznanie nowych systemów, zasad i procedur nie będzie dla Ciebie problemem
Empatia i pro klienckie podejście jest dla Ciebie ważne w pracy z klientami
To oferujemy
Praca w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne) 7:00 – 15:00; 15:00 – 23:00; 23:00 – 7:00
Atrakcyjna stawka godzinowa, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwa praca w systemie hybrydowym po przejściu szkolenia i wdrożenia w zadania
Płatne szkolenia i przygotowanie do pracy
Możliwość rozwoju zawodowego i pracę w międzynarodowym zespole.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
TUI Group
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.