Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do NIQO POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Dobieszowicach przy ul. Polnej 25 B (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Opiekun Klienta - Account Manager - praca zdalna

NIQO POLSKA Sp. z o.o.O firmie

4 000‐12 000 zł netto (+ VAT) / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • śląskie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 17 cze 2020
  • Praca zdalna
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

NIQO POLSKA Sp. z o.o.

Firma działa na rynku od 2010 roku i oferuje swoim klientom usługi szkoleniowe takie jak: szkolenia stacjonarne, kursy online i VOD, oraz usługi projektowe takie jak: projekty graficzne, materiały i gadżety reklamowe, strony i sklepy internetowe, portale społecznościowe i platformy e-learningowe.

Opiekun Klienta - Account Manager - praca zdalna

Jesteśmy dość niestandardową firmą, bo pracujemy w model OWE, czyli Results-Only Work Environment - jest to praca, w której o miejscu i czasie decyduje pracownik. W związku z tym praca jest rozliczana za efekty (a nie za czas), więc tym ktoś jest efektywniejszy, tym więcej zarabia i wynagrodzenie nie ma górnej granicy (co powoduje że o podwyżkę zadbasz sobie sam/a :) ). Dodatkowo branża w której działamy ma bardzo duże zapotrzebowanie na rynku, co zapewnia duże dochody i ogromne możliwości do-sprzedaży usług - także w obecnym kryzysie!

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Account Manager (Opiekun Klienta), jest to praca idealna dla osób które z jakiegoś powodu muszą lub chcą pracować z domu (lub z dowolnie wybranego miejsca) i w wybranych przez siebie godzinach (jedynym ograniczeniem są godziny pracy firm z którymi będziesz się kontaktować).

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • prowadzeniu telefonicznych i e-mailowych rozmów handlowych
  • zapraszaniu właścicieli firm na bezpłatne szkolenia
  • budowaniu długotrwałych relacji z klientami
  • przedstawianie oferty i warunków realizacji usługi
  • generowanie kalkulacji i zamówień dla klientów
  • przesyłanie gotowych realizacji i uwag zwrotnych klienta
  • wyszukiwanie nowych firm i osób decyzyjnych

Więc, jeżeli jesteś osobą która:

  • prowadzi własną działalność gospodarczą lub może ją założyć
  • jest otwarta na rozmowy z nowymi osobami
  • jest optymistycznie nastawiona do życia
  • podchodzi do swoich obowiązków z pasją i profesjonalizmem
  • dysponuje czasem i jest zdyscyplinowana
  • jest ambitna i dąży do realizacji celów
  • ma dobrą dykcję i wysoką kulturę osobistą
  • nie boi się kontaktu z nowymi klientami
  • ma komputer z dostępem do Internetu
  • lubi prowadzić rozmowy przez telefon i e-mail

Zobacz co chcemy Ci zaproponować:

  • prace w systemie OWE - czyli Ty wybierasz miejsce i czas pracy
  • wypłatę w systemie tygodniowym
  • szkolenia rozwijające Twoje umiejętności
  • dostęp do systemu CRM ułatwiającego codzienną pracę
  • zarobki adekwatne do Twoich efektów (brak górnej granicy)
  • duże stawki prowizyjne
  • premie i nagrody za efekty


Firma działa na rynku od 2010 roku i oferuje swoim klientom usługi szkoleniowe takie jak: szkolenia stacjonarne, kursy online i VOD, oraz usługi projektowe takie jak: projekty graficzne, materiały i gadżety reklamowe, strony i sklepy internetowe, portale społecznościowe i platformy e-learningowe.

Opiekun Klienta - Account Manager - praca zdalna

Jesteśmy dość niestandardową firmą, bo pracujemy w model OWE, czyli Results-Only Work Environment - jest to praca, w której o miejscu i czasie decyduje pracownik. W związku z tym praca jest rozliczana za efekty (a nie za czas), więc tym ktoś jest efektywniejszy, tym więcej zarabia i wynagrodzenie nie ma górnej granicy (co powoduje że o podwyżkę zadbasz sobie sam/a :) ). Dodatkowo branża w której działamy ma bardzo duże zapotrzebowanie na rynku, co zapewnia duże dochody i ogromne możliwości do-sprzedaży usług - także w obecnym kryzysie!

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Account Manager (Opiekun Klienta), jest to praca idealna dla osób które z jakiegoś powodu muszą lub chcą pracować z domu (lub z dowolnie wybranego miejsca) i w wybranych przez siebie godzinach (jedynym ograniczeniem są godziny pracy firm z którymi będziesz się kontaktować).

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • prowadzeniu telefonicznych i e-mailowych rozmów handlowych
  • zapraszaniu właścicieli firm na bezpłatne szkolenia
  • budowaniu długotrwałych relacji z klientami
  • przedstawianie oferty i warunków realizacji usługi
  • generowanie kalkulacji i zamówień dla klientów
  • przesyłanie gotowych realizacji i uwag zwrotnych klienta
  • wyszukiwanie nowych firm i osób decyzyjnych

Więc, jeżeli jesteś osobą która:

  • prowadzi własną działalność gospodarczą lub może ją założyć
  • jest otwarta na rozmowy z nowymi osobami
  • jest optymistycznie nastawiona do życia
  • podchodzi do swoich obowiązków z pasją i profesjonalizmem
  • dysponuje czasem i jest zdyscyplinowana
  • jest ambitna i dąży do realizacji celów
  • ma dobrą dykcję i wysoką kulturę osobistą
  • nie boi się kontaktu z nowymi klientami
  • ma komputer z dostępem do Internetu
  • lubi prowadzić rozmowy przez telefon i e-mail

Zobacz co chcemy Ci zaproponować:

  • prace w systemie OWE - czyli Ty wybierasz miejsce i czas pracy
  • wypłatę w systemie tygodniowym
  • szkolenia rozwijające Twoje umiejętności
  • dostęp do systemu CRM ułatwiającego codzienną pracę
  • zarobki adekwatne do Twoich efektów (brak górnej granicy)
  • duże stawki prowizyjne
  • premie i nagrody za efekty

Ogłoszenie archiwalne