Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Opiekun Klienta

  • Łódź, Bełchatów, Łowicz, Zgierz, Tomaszów Mazowiecki, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który zgodnie ze swoją misją pozwala realizować marzenia wielu pokoleń.

    Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów i usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tyś. punktów. Nasza oferta rachunków osobistych, kredytów i depozytów dostosowana jest do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
    W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych oraz zapobiegamy wykluczeniu finansowemu w Polsce.

    Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.
    Opiekuna Klienta

    Bełchatów, Łowicz, Łódź, Tomaszów Mazowiecki, Zgierz

    U NAS MOŻNA:

    • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku
    • rozwijać się w ramach ścieżki kariery
    • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów
    • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę
    • posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny)

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
    • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
    • realizację celów sprzedażowych
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi
    • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm

    Poszukujemy osoby, która:

    • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta)
    • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym
    • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać
    Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
    Chcesz wiedzieć więcej?
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna - rekrutacje

    Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
    2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl,
      • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
      • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
    3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
    4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
    2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
      • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
      • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
      • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
      • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
      • prawo do przenoszenia danych;
      • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    3. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    4. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

    Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.