Opiekun Klienta - Dział Contact Center

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 02.01.2018
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 01.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

JESTEŚMY CZĘŚCIĄ SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, NAJWIĘKSZEJ NA ŚWIECIE FIRMY POŚREDNICZĄCEJ NA RYNKU LUKSUSOWYCH NIERUCHOMOŚCI. W NASZEJ SIECI PRACUJE PONAD 20 TYSIĘCY AGENTÓW W PONAD 850 BIURACH W 65 KRAJACH I TERYTORIACH NA ŚWIECIE. FIRMA POWSTAŁA W 1976 R. WYWODZĄC SIĘ ZE SŁYNNEGO DOMU AUKCYJNEGO SOTHEBY’S, KTÓRY JEST NAJSTARSZĄ FIRMĄ NOTOWANĄ NA AMERYKAŃSKIEJ GIEŁDZIE, Z PONAD 270-LETNIĄ TRADYCJĄ.

Opiekun Klienta (Dział Contact Center)

Warszawa


Opis stanowiska:

  • umawianie klientów na spotkania z doradcami w oddziałach firmy w całym kraju,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami zainteresowanymi kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości
  • zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów
  • zarządzanie pracy kilkudziesięciu doradców
  • nadzór nad przebiegiem procesu obsługi klienta.


Od kandydatów oczekujemy:

  • biegłej obsługi komputera i internetu
  • doświadczenia w pracy na Contact Center
  • zorientowania na cele
  • komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne
  • Pracę, która przynosi satysfakcję z osiąganych wyników
  • Bogaty pakiet szkoleń sprzedażowych
  • Pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze

Kandydatów spełniających powyższe kryteria prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem przycisku:

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).”

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.