Opiekun klienta

Devire

3 5004 500 brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Opiekun klienta

Naszym Klientem jest międzynarodowa Instytucja Finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2019 roku w plebiscycie Great Place to Work.


Poszukujemy Opiekuna Klienta odpowiedzialnego za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z usług najmu samochodów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się kontaktem z Klientem w celu realizacji zamówień - od przyjęcia zamówienia na dany pojazd po jego wydanie i wsparcie funkcji administracyjnych. 

Jest to idealna oferta dla osób, które lubią kontakt z klientem i chciałyby zdobyć doświadczenie w Instytucji Finansowej o globalnym zasięgu.


Nasz Klient zapewnia:

  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji - ul. Łopuszańska
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (9:00 - 17:00)
  • Długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie 
  • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach międzynarodowej firmy
  • Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pozytywną i przyjazną atmosferę pracy


U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Pierwsze doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta będzie Twoim dużym atutem!
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne