Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Opiekun Klienta - Przedstawiciel Handlowy

Scorpion EyewearO firmie

  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja indywidualnego planu sprzedaży oraz akcji sprzedażowych firmy,

  • przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy,

  • utrzymywanie stałego kontaktu z obsługiwanymi Klientami firmy, a także nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami,

  • negocjowanie warunków handlowych i szczegółowych warunków współpracy oraz ich realizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami,

  • promowanie marki oraz nawiązywanie relacji biznesowych poprzez budowanie sieci kontaktów oraz uczestnictwo w wydarzeniach branżowych,

  • współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji formalnych aspektów kontaktów z Klientem zgodnie z obowiązującymi w Firmie standardami oraz wymogami,

  • realizacja działań marketingowych oraz promocyjnych na określonym terenie,

  • monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,

  • opracowywanie raportów z wykonywanych działań oraz raportowanie na żądanie Dyrektora Handlowego,

  • monitorowanie płatności klientów,

  • planowanie czasu pracy, w tym spotkań z Klientami, aspektów formalnych oraz wyznaczanie i realizacja zadań własnych.

Nasze wymagania

  • masz co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego lub opiekuna klienta

  • posiadasz doświadczenie w branży optycznej i/lub wiedzę z zakresu optyki/optometrii

  • rozumiesz potrzeby Klientów i jesteś osobą nastawioną na zapewnienie najwyższej jakości usług

  • jesteś zorientowany na jakość i samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • cechuje Cię samodzielność oraz efektywna organizacja własnej pracy

  • łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz pracować w zespole pod presją czasu

  • cechuje Cię otwartość w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień oraz kreatywnie podchodzisz do realizowanych zadań

  • posiadasz prawo jazdy kat.B

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę + atrakcyjne premie uznaniowe

  • możliwość rozwoju i udziału w innowacyjnych projektach związanych z budowaniem wizerunku firmy

  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)

  • możliwość wdrażania własnych inicjatyw

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • premie za wyniki

Scorpion Eyewear

Od 2003 roku firma SCORPION EYEWEAR zajmuje się tworzeniem okularów pod własnym logo oraz dystrybucją hiszpańskiej marki GIGI Studios i francuskiej, MOREL Lunettes. Dla swoich klientów dostarcza oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne najwyższej jakości, spełniające surowe normy wyrobów medycznych i odpowiadające zróżnicowanym potrzebom funkcjonalnym oraz estetycznym. Firma współpracuje z blisko 2k salonów na terenie całego kraju. Produkty własnej produkcji sprzedawane są również poza granicami Polski, mając obecnie współpracujące punkty sprzedaży w 28 krajach. SCORPION EYEWEAR opiera swoją strategię biznesową na stałych, partnerskich i stabilnych relacjach z Klientami. Dzięki takiemu podejściu wielu Klientów współpracuje z firmą od początku jej działalności! Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Klientów, dając im wsparcie w codziennych zadaniach związanych z prowadzeniem ich optycznych biznesów. Poza dostawami produktów dostarczamy gotowe rozwiązania wspomagające budowanie umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej oraz pracowników obsługi Klienta. We współpracy kierujemy się wartościami, które opieramy na partnerstwie, zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Przewiń do profilu firmy